وزیران کشور ایران و تاجیکستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

با امضای تفاهم‌نامه بین وزیران کشور ایران و تاجیکستان، همکاری‌های حوزه مبارزه با جرایم سازمان یافته، افراط‌گری و تروریسم، قاچاق مواد مخدر، آموزش پلیس، انتقال تجربیات، تبادل استاد و دانشجو و همچنین در مساله سرمایه‌گذاری و تجارت، فعالیت‌های بیشتری بین دو کشور شروع می‌شود.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در دومین روز از سفر وزیر کشور تاجیکستان به تهران پس از امضا و تبادل تفاهم‌نامه همکاری با همتای تاجیکستانی خود با اشاره به مذاکرات دو روز اخیر خود با رمضان رحیم‌زاده گفت: بعد از مذاکراتی که از اسفندماه سال گذشته با رحیم‌زاده در تاجیکستان داشتم و سفری که محمدجواد ظریف به این کشور بعد از سفر بنده داشتند؛ امروز حاصل این زحمات و تلاش‌ها منجر به امضای سند همکاری میان دو کشور شد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: با هماهنگی صورت گرفته در حوزه مبارزه با جرایم سازمان یافته، افراط گری و تروریسم، قاچاق مواد مخدر، آموزش پلیس، انتقال تجربیات، تبادل استاد و دانشجو و همچنین در مسئله سرمایه‌گذاری و تجارت فعالیت‌های بیشتری بین دو کشور شروع می‌شود.
وزیر کشور با بیان اینکه توافقات خوبی میان دو کشور به امضا رسید، گفت: قطعاً این توافقات در گسترش روابط و مناسبات در حوزه‌های امنیتی، انتظامی، فرهنگی، اقتصادی و تجاری موثر واقع خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد دو کشور بتوانند با هماهنگی صورت گرفته در حوزه مبارزه با جرایم سازمان یافته، افراط گری و تروریسم، قاچاق مواد مخدر، آموزش پلیس، انتقال تجربیات، تبادل استاد و دانشجو و همچنین در مساله سرمایه گذاری و تجارت فعالیت‌های بیشتری را شروع کنند.
سایر اخبار این روزنامه
تبلیغات کاغذی انتخابات چه زیان‌‌هایی برای محیط زیست و فرهنگ دارد؟ دنیای تکنولوژی نجات‌دهنده کاغذ محمد یوسفی آرامش سبقت در وعده‌های بی‌سرانجام دبیر کمیته علمی کشوری کووید19: «قارچ سیاه» چیز جدیدی نیست روحانی در جلسه هیئت دولت: قصد انجام نطق خداحافظی ندارم؛ به موقع حرف‌هایی خواهم زد نشانه‌ای از «توهم» یا طرح یک «کودتا» خط‌ونشان ترامپ برای بازگشت به کاخ سفید احیای برجام به کجا می‌رسد؟ ماراتن مذاکرات وین، چند گام تا خط پایان «ابتکار» وضعیت بازار سرمایه در دولت دوازدهم را بررسی کرد تقصیر دولت در اوج و فرود بورس حجت‌الاسلام رئیسی: در قوه قضائیه خیلی تلاش کردند که مرا به حاشیه ببرند سخنگوی سپاه : اجازه خدشه‌ دار شدن منزلت اجتماعی سپاه را نمی‌دهیم وزیران کشور ایران و تاجیکستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند سخنگوی ستاد رئیسی اعلام کرد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در مورد کابینه احتمالی رئیسی صحت ندارد انجام ماموریت بزرگ با «صبوری» و «اتحاد» امتیاز می‌خواهیم، نه معجزه! دراگان اسکوچیچ: از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناامید شدم انجام ماموریت بزرگ با «صبوری» و «اتحاد» امتیاز می‌خواهیم، نه معجزه! انجام ماموریت بزرگ با «صبوری» و «اتحاد» امتیاز می‌خواهیم، نه معجزه!