تشییع شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش  در زادگاه‌شان

پیکر‌های مطهر سرهنگ خلبان شهید کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی با حضور فرماندهان، مسئولان، همرزمان و خانواده شهدا در اسلام آباد غرب کرمانشاه و در روستای نامن از توابع شهرستان داورزن خراسان رضوی تشییع شدند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، شهید کیانوش بساطی در سال ۱۳۶۲ در اسلام آباد به دنیا آمد و در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه هوایی شهید ستاری در رشته خلبانی فارغ التحصیل شد و سال ۱۳۸۷ به پایگاه دزفول منتقل و تا روز شهادت و با درجه سرهنگ دومی در این پایگاه مشغول به خدمت شد. شهید بساطی قریب به چهار سال معلم خلبان اف ۵ بود و آخرین مسئولیت وی جانشینی گردان آموزشی اف ۵ بود. از این شهید والامقام دوفرزند پسر ۹ و پنج سال به یادگار مانده است.
شهید حسین نامنی نیز در سال ۱۳۷۲ در سبزوار دیده به جهان گشود و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شهید ستاری برای طی آموزش مقدماتی به پایگاه کوشک نصرت قم و در ادامه برای طی دوره پیشرفته به پایگاه شهید بابایی اصفهان اعزام می‌شود و پس از طی دوره‌های لازم به عنوان خلبان تاکتیکی شکاری اف ۵ در پایگاه وحدتی دزفول مشغول خدمت می‌شود.
سه شنبه هفته گذشته سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی از خلبانان نیروی هوایی ارتش در حین آماده‌سازی هواپیما قبل از پرواز، در پایگاه هوایی دزفول بر اثر عملکرد ناگهانی صندلی پران به شهادت رسیدند.