کیوسک مطبوعات جهان

گاردین
 «بازگشت به خانه؛ استرلینگِ قهرمان پرواز انگلستان را رقم زد» عنوانی است با تصویر رحیم استرلینگ در نخستین مسابقه تیم‌ملی انگلیس در یورو 2020 که تک‌گل تیمش را به کرواسی زد. تیترِ «تأخیر در کاهش محدودیت‌های کرونایی از بستری‌شدن هزاران نفر در بیمارستان جلوگیری می‌کند» می‌گوید با شیوع نوع جهش‌یافته کرونا موسوم به «دلتا»، تأخیر در گشودن قفل‌ها‌ مانع رفتن هزاران نفر به بیمارستان می‌شود.
نیویورک‌تایمز
«600 هزار نفر، درست مثل تو» عنوان تصویر اصلی نیویورک‌تایمز است با این توضیح: «افرادی در حال تأمل در یادبودی در قبرستان گرین وود در بروکلین همزمان با نزدیک‌شدن آمار مرگ‌ومیر ویروس کرونا به نقطه عطفی دیگر در آمریکا». نیویورک‌تایمز با تیتر «ائتلاف شکننده نتانیاهو را به‌عنوان نخست‌وزیر برکنار می‌کند» بر چالش قدرت در اسراییل متمرکز است و از پایان 12سال نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو می‌گوید.



واشینگتن‌پست
واشینگتن‌پست بر انتقال قدرت در اسراییل متمرکز است با این تیتر «دوره 12 ساله ریاست نتانیاهو به پایان می‌رسد» و «ائتلاف جدید به قدرت می‌رسد». تصویر اصلی واشینگتن‌پست که «شادی پس از رفتن نتانیاهو» را نشان می‌دهد با این توضیح آمده: «بعد از اینکه پارلمان اسراییل با اختلاف اندک به دولت جدید رأی داد، مردم یکشنبه در تل‌آویو جشن گرفتند. نفتالی بنت به مقام نخست‌وزیری رسید.»