آقای رئیسی! حالا نوبت شماست

آفتاب یزد- گروه شبکه: انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به پایان رسید و «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور ایران شد آنهم با بالاترین اختلاف نسبت به دیگر نامزدهای ریاست جمهوری. بر اساس نتایج اولیه اعلام شده توسط ستاد انتخابات کشور سید ابراهیم رئیسی با بیش از ۱۷میلیون و ۸۰۰ هزار رای از ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار رای شمرده شده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، از سایر رقبای خود پیشی گرفته است. در همین راستا بسیاری از مسئولان کشور به ابراهیم رئیسی، پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند. همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی ضمن تبریک این پیروزی، از رئیسی، خواستار اجرایی شدن وعده‌های بیان شده و احقاق حق و عدالت در کشور شدند. از سوی دیگر درخواست‌هایی که از ایشان به عنوان رئیس جمهور داشته‌اند را نیز مطرح کرده اند.
یکی از کاربران در این باره نوشته است: «جناب آقای رئیسی مسئولیت خیلی بزرگیه ان‌شاءالله که ایران و ایرانی را سربلند کنید».
دیگری نوشت: «ما وظیفمون رو انجام دادیم دیگه از این به بعد شما باید وارد میدان بشید و نزارید حق و حقوق ملت ایران ضایع شود».
کاربر دیگری گفته است: «آقای رئیسی


پا برهنه‌ها را ناامید نکن».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «آقای رئیسی مردم یک فرصت دیگه دادن حواستون باشه ناامید نشن».
کاربران دیگر نوشته اند: «از آقای رئیسی درخواست می‌کنم نسبت به لغو ارسال پیامک‌های کشف حجاب و عملیات بعدی اون که مغایرت کامل با اصول حقوق کیفری از جمله اصل قانونی بودن جرائم و مجازات‌ها و اصل شخصی بودن مجازات و اصل تناسب جرم و مجازات داره اقدام کنند»، «اولین درخواست ما از آقای رئیسی برگرداندن نخبه‌ها به کشوره»، «به عنوان یک شهروند ایرانی از رئیسی درخواست دارم تا کابینه‌ای جوان را معرفی کنند تا ملت داغدیده ایران، طعم خوش جوان‌گرایی را بچشند»، «جناب آقای رئیسی خیلی خوشحالیم، هممون... موافق و مخالف تموم شده... الان فقط یه درخواست از شما داریم مردم خسته از ناعدالتی‌ها و باند بازی‌های سیاسی هستند. هیچکس به جز به شرط لیاقت وتقوا سهمی از دولت شما نباید داشته باشه چه از چپ و چه از راست»، «به رای مردم و نتیجه احترام می‌گذارم و مهم‌ترین درخواست و تقاضایم به عنوان یک شهروند از رئیس جمهور منتخب، «عملی کردن وعده‌های گفته شده» است. امیدوارم در راه سربلندی، توانمندسازی و پیشرفت کشور موفق باشید»، «اولین درخواست من اینه که درسته که همه مون میدونیم کشور خیلی مشکل داره اما از آقای رئیسی درخواست دارم مشکلات رو برطرف کنن و مثل روحانی نیان چهار سال تموم بگن همش تقصیر دولت قبله»، «درخواست من از آقای رئیسی به لحاظ اقتصادی: کاهش تورم و اجتماعی: رفع فیلتر پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی است»، «تغییری در وضعیت معیشت مردم ایجاد بشه»، «آقای رئیسی من از شما درخواست دارم که آقای قاضی زاده رو به عنوان وزیر جوانان و آقای محسن رضایی رو هم به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کنید، چون من علاوه بر اون خونه‌ای که شما قول دادید به اون وام ۵۰۰ میلیونی ازدواج و یارانه ۴۵۰ هزارتومانی هم نیاز دارم»، «چند سالی هست که مردم بدترین شرایط اقتصادی را تجربه می‌کنند به همین خاطر از شما درخواست دارم که اولین کاری که انجام می‌دهید این باشد که این وضعیت اقتصادی رو درست کنید».