کیوسک مطبوعات جهان

نیویورک تایمز
 کاندیداهای شهرداری نیویورک؛ از محله چینی‌ها تا خیابان‌های بروکلین، دورها و کمپین‌های انتخاباتی خود را در آخرین روز مجاز تبلیغات در حالی برگزار کردند که این شهر به استقبال اولین انتخابات بر اساس رأی‌گیری سطح‌بندی‌شده می‌رود. عکس یک نیویورک تایمز سه‌شنبه کمپین‌های کاندیداهای شهرداری این شهر مهم آمریکا را نشان می‌دهد.

گاردین
 گزارش جدید نمایندگان مجلس انگلیس در مورد کمیته آموزش، گزارش اصلی گاردین سه‌شنبه است. این گزارش می‌گوید دانش آموزان سفیدپوست طبقه کارگر به دلیل دهه‌ها غفلت در سیستم آموزشی در انگلیس ناامید شده‌اند. آنها اظهار کرده‌اند که اصطلاحاتی مانند «امتیاز سفید» تفرقه‌افکن است. گاردین البته این گزارش را «بحث‌برانگیز» خوانده و به نقل از منتقدان -ازجمله یكی از اعضای كمیته دست‌اندرکار گزارش- نوشته این تلاش‌ها برای ایجاد جنگ فرهنگی در کشور است.
دیلی میل
 دیلی میل سه‌شنبه پس از لغو ملاقات او با رئیس و وزیر بهداشت در مورد مراقبت‌های اجتماعی، انتقاد از جانسون را هدایت می‌کند. این روزنامه می‌گوید که جانسون دوباره قول خود را برای اصلاح سیستم مراقبت معیوب عقب انداخته است . «این مراقبت نیست، بزدلی است» این روزنامه در گزارش دیگری به معضلات مستمری‌بگیران در انگلیس اشاره کرده و نوشته است: موسسات خیریه و مبارزان حامی طبقه کارگر، جانسون را به بزدلی در بهبود وضعیت اعتبارات این قشر متهم کردند.