اولویت‌های دولت سحر

باهمبستگی و همدلی مردم وعلیرغم امواج سنگین سمپاشی‌های مخالفان و با وجود تمام کاستی‌ها ومشکلات اقتصادی واجتماعی مردم بسوی صندوق‌های رای رفتند و انتخاب خود را انجام دادند. دراین میان باتوجه به پژوهش‌های انجام شده ومطالعات میدانی ونظری لازم است در کنار برنامه ریزی‌ها وسیاستگذاری‌های مورد توجه وعمل،رئیس جمهور محترم آیت الله رئیسی، نکات زیر را مورد عنایت قرار دهند.البته قبل از ورود به بحث باید عرض کنم که صاحبان آرای باطله بعد از دهها بار مشارکت درانتخابات مختلف از روی اشتباه ویا غفلت چنین کاری را نکرده اند، بلکه این افراد با اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی با این وسیله اعتراض خودرا به وضع موجود از نابرابری ها،رانتخواری‌ها و تبعیض‌ها اعلام کرده و خواستار توجه به اوضاع شدند. بنابراین قرار دادن این جمعیت در صف دشمنان وبراندازان غفلت از شرایط سیاسی واقتصادی حاضر است.
ذیلا نکاتی را که لازم است به اطلاع
برنامه ریزان و ریاست جمهور آینده برسانم اجمالا عرض می‌کنم:
1: براساس اعلام کارشناسان اقتصادی حدود سی میلیون نفر از هموطنان زیر خط فقر مطلق قرار دارند یعنی تنها قوت لایموت نصیب آنها شده وکمبود ویتامین‌های لازم موجب بروز ضعف وبیماریهای مختلف در آنها وتحمیل هزینه به نظام بهداشتی کشور می‌گردد.امروز مردم بیش از کشمکش‌های سیاسی وجناحی دغدغه معیشت خود و فرزندانشان را دارند.


2: قبیله سالاری و خویشاوند گزینی موجب ظهور افراد چند شغله با حقوق‌های نجومی شده که بسیاری از آنها حتی محل کار خودرا بلد نیستند، آقازاده سالاری مردم را به‌ستوه آورده و این شرایط در صورت دوام موجب تضعیف ارکان نظام خواهند گشت.
3: بیکاری ناشی از تعطیلی واحدهای صنعتی و فقدان سرمایه گذاری‌های داخلی موجب مهاجرت یا فرار مغزها گشته و انتفاع هزینه‌های مردم و دولت ما نصیب بیگانگان می‌گردد. کارآفرینی، اشتغالزایی و راه‌اندازی وبهره‌برداری از ظرفیت‌های خالی و راکد صنایع موجود، اولین وکوتاه‌ترین راه حل در این زمینه می‌باشد. همانگونه که در بازدید‌های استانی ومنطقه‌ای ملاحظه فرمودید؛خصوصی‌سازی نام مستعار غارت وحراج واحدهای تولیدی شده که باید به مسیر اصلی خود برگردد.
4: بی‌سامانی در بازار ارز وسکه موجب خلق سلطانهای پوشالی شده و رنج مردم را بطور مضاعف افزایش داده است.
5: فقدان برنامه ریزی‌های منطقی موجب قطع زنجیره واکسیناسیون وگسترش این پاندمی مرگ‌آور گردیده ودالان‌های پیچ در پیچ مافیای دارو درد ورنج مردم را ابزار فربه نمودن خود قرار داده‌اند که باید ضمن هدایت بازار، با واردات وتوزیع دارو به کانال منطقی خود از رنج بیشتر مردم جلوگیری شود.
6:اعتیاد سونامی خانمان برانداز هرروز قربانیان بیشتری را در آتش خود خاکستر می‌کند ومیلیاردها تومان بودجه کشور در این باتلاق ویرانگر ریخته میشود بدون نتیجه‌گیری مطلوب ومناسب.
7: بسیاری از نخبگان وفرهیختگان دلسوز و ولایت مدار بخاطر ضعف در مدیحه سرایی وعدم توانایی در هم رنگسازی خود با جریانات حاکم، خانه نشین شده وجامعه از توانهای علمی وفکری آنها محروم شده از همین رو تیم‌های کارشناسی باید ضمن دلجویی از آنها دوباره اتصال معنوی وفکری دولت را با این عزیزان برقرار نمایند.
8: افرادی از وزارت امورخارجه به همراه نمایندگانی از سوی دولت به کشورهای پناهنده پذیر
وکمپ‌های پناهندگان مراجعه نموده وضمن دلجویی از هموطنانی که بدون هیچگونه جرم وگناهی در شرایط بسیار دشوار وغیر انسانی اینگونه کمپ‌ها براساس دلگیریها جزیی وکوچک زندگی می‌کنند را به خانه بازگردانند.
9: گرانیهای ساعتی که تنها بهانه شان شرایط تحریم می‌باشد، مردم مخصوصا حقوق بگیران وبازنشستگان را به مرز انفجار رسانده که باید با برداشتن تحریم‌ها به حقوق اولیه انسانی خود برسند.
10: سقوط ساعتی ارزش پول ملی کشور، مارا در لیست کشورهایی چون زیمباوه و ونزوئلا و... قرار داده که اگر حرکت ضربتی وفوری برای حل آن انجام نشود، آسیب‌ها و عوارض تلخی در انتظار مان خواهند بود. در نهایت مردم با مشارکت مردانه خود برادریشان را به اثبات رساندند وحالا نوبت شماست.