کیوسک؛ 25 ژوئن

نیویورک تایمز

نیمی از برج‌های 40 ساله کمپلین که سازه‌های چندمنظوره قدیمی در ساحل میامی بودند، صبح پنجشنبه بر اثر لرزه‌های ناشی از زلزله فرو ریخت. عکس یک نیویورک تایمز جمعه 25 ژوئن بقایای این برج را نشان می‌دهد.

گزارش دیگری از این روزنامه نفوذ جاسوس‌های محافظه‌کار در بدنه حزب دموکرات آمریکا را با این تیتر روایت می‌کند: فعالان دموکرات؟ نه؛ جاسوس‌های محافظه‌کار. مخفی‌کاری برای تضعیف لیبرال‌ها و میانه‌روها.



 

گاردین

گاردین می‌گوید وزرای دولت انگلیس «تلاش کردند فصل تعطیلات تابستان را نجات دهند»؛ با این حال پس از آنکه برخی از رهبران اروپایی گفتند سختگیری‌های مرزی را بیشتر می‌کنند، خطری جدی تلاش‌های آنها را تهدید می‌کند.

این روزنامه گزارش می‌دهد برخی از چهره‌های كابینه نگران هجوم افرادی هستند كه سعی دارند دوزهای دوم واکسن را دریافت کنند؛ در حالی که وزرا عنوان کرده‌اند افرادی كه از كشورهای نارنجی برمی‌گردند، اگر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند، تا اواخر تابستان می‌توان از قرنطینه اجتناب کرد.

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف ادعا می‌کند که افزودن کشورها به «لیست نظاره‌گر سبز» که نشان می‌دهد آنها در معرض خطر بازگشت به نارنجی هستند، مقوله سفر را «پیچیده‌تر و گیج‌کننده‌تر» کرده است.

این خبر به نقل از نماینده انجمن اپراتورهای فرودگاه عنوان کرده که این تغییرات را هنوز نمی‌توان راه‌اندازی مجدد صنعت هواپیمایی دانست.