رژیم صهیونیستی برای کودک 9 ساله احضاریه فرستاد!

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با ورود به منزل یک خانواده فلسطینی در بخش قدیمی‌نشین قدس، یک کودک 9 ساله از اعضای این خانواده، موسوم به «عدی حداد»، را برای بازجویی، احضار کردند. رسانه‌های فلسطینی و کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری از این کودک، در حالی که برگه احضاریه رسمی در دست و لبخند به لب دارد، را منتشر و به این اقدام رژیم صهیونیستی انتقاد کردند. کاربری با نام «حمزة أبو عمر» با بازنشر این خبر از شبکه خبری «القدس»، نوشت: «یک کودک، آنها (صهیونیست‌ها) را می‌ترساند، یک بالن آنها را به هراس می‌اندازد». کاربر دیگری با نام «رضوان الاخرس»، با انتشار عکسی از این کودک 9 ساله نوشت: «اسم این کودک «عدی الحداد» است. نیروهای اشغالگر، به منزل او در قدس اشغالی رفتند تا احضاریه‌ دادگاه را به او بدهند».
کاربر دیگری با اشاره به لبخندی که این کودک بر لب دارد، او را قهرمان خواند و دعا کرد که خداوند این لبخند را بر لبش نگاه دارد. بنا بر آمار غیر رسمی، رژیم صهیونیستی ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی، از جمله ۴۱ زن‌، ۱۴۰ کودک کم سن‌وسال و ۴۴۰ بازداشتی اداری را (بدون تفهیم اتهام و محاکمه)، در اسارت خود دارد.
خبر دیگر اینکه، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی یک دختر فلسطینی از اهالی قدس‌، به نام «یاسمین جابر»، را به اتهام ارتباط با جنبش حزب‌الله، به دو سال و نیم زندان محکوم کرد.
بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، رژیم صهیونیستی مدعی شده یاسمین هنگام سفر به لبنان و ترکیه در بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ با برخی از اعضای حزب‌الله ارتباط گرفته و به این ارتباط‌، از طریق شبکه‌های اجتماعی ادامه داده است.
در متن دادرسی رژیم صهیونیستی در رابطه با این پرونده آمده است: «برای یاسمین جابر توضیح داده شد که مأموریت وی عضوگیری فعالان دیگری در اسرائیل بوده است تا به عنوان یک هسته تحت دستورات وی در آینده به کار گرفته شوند.»
سایر اخبار این روزنامه
انتظار به حق مردم از دولت پایبندی به جدول خاموشی بزرگ‌ترین ضعف دولت یازدهم و دوازدهم چه بود؟(یادداشت روز) اخبار ویژه زوال صهیونیسم واقعی است /رویارویی نظامی و رسانه‌ای لازم است گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در استان تهران تا 2 هفته اجازه فعالیت ندارند رژیم صهیونیستی برای کودک 9 ساله احضاریه فرستاد! وقتی عاملان مشکلات اقتصادی امروز اشک تمساح می‌ریزند! اژه‌ای: این دوره، دوره تحول و تعالی خواهد بود دولت بایدن به اسرائیل اطلاع داده که در پی تنظیم توافق سخت‌تر و طولانی‌تر از برجام است جریان‌های انقلاب باید با تقسیم کار دولت را برای جهش کشور یاری دهند راهکارهای اضطراری برای جبران کسری بودجه و کنترل تورم خصوصی‌سازی آموزش گلوی معلمان را فشرده است حمله موشکی به عین الاسد /آسمان پایگاه سیاه شد روزنامه حامی دولت: آقای روحانی! کاری کنید که بتوانید بعد مسئولیت بین مردم هم بروید انتظار به حق مردم از دولت پایبندی به جدول خاموشی انتظار به حق مردم از دولت پایبندی به جدول خاموشی