در مجتمع مسکونی کلیله و دمنه چه خبر است؟

مرضیه برومند در اوج عصبانیت و غمگین بودن می‌تواند همه دلگیری‌ها و اضطراب‌های خود را با لحنی شیرین بیان کند تا جایی که شما به عنوان مخاطب ممکن است بارها به خنده بیفتید و همان‌طور که ته ذهن‌تان به سخنان او فکر می‌کنید، می‌دانید که این تأمل کردن، نومیدانه و تلخ نیست. او این روزها مشغول آماده‌سازی اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی است؛ مجموعه «مجتمع مسکونی کلیله و دمنه».
برومند در گفت‌وگویی از رنجشی که از تلویزیون دارد، از پروژه‌های ناتمامش و اضطرابش برای موفقیت این سریال تازه می‌گوید و توضیح می‌دهد که مخاطبان این مجموعه، گروه سنی جوان و خانواده‌ها هستند، نه کودکان. او بر این نکته هم تأکید دارد که همه عوامل گروهش را انتخاب کرده و از جوانانِ علاقه‌مند می‌خواهد پیگیر حضور در این پروژه نباشند.
فصل اول این مجموعه ۱۵ قسمت ۴۰ تا  ۴۵ دقیقه است که کار سختی است چون برای یک کار عروسکی چنین مدت زمانی تجربه نشده است. چنین چیزی برای خود برومند هم چالش‌برانگیز و دلهره‌آور است؛ «مدام می‌گویم وای آبرویم نرود! بسیار مضطرب و نگرانم. مردم نسبت به کارهای قبلی نوستالژی دارند ولی این کار جدید است و شخصیت‌هایش متفاوت هستند. کارهای تلویزیونی زمانبر است و به هنگام پخش اولین قسمت‌ها می‌توان بازخوردش را دید ولی این کار کمی ویژه‌تر است. در این اوضاع و احوال که این همه سریال ساخته می‌شود، نمی‌دانم چنین کاری چه وضعیتی پیدا می کند.»
از آنجا که پیش از آغاز پروژه «مجتمع مسکونی کلیله و دمنه» خبری درباره ساخت فیلم «شهر موش‌ها۳» از سوی بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد، این احتمال قوت گرفت که برومند دست به کار ساخت آن فیلم می‌شود .او می‌گوید: «از طرف بنیاد سینمایی «فارابی» و آقای سرتیپی به عنوان تهیه‌کننده کار این علاقه‌مندی وجود دارد که «شهر موش‌ها ۳» ساخته شود. امیدوارم سالم از این پروژه بیرون بیایم که بتوانم سراغ آن هم بروم!»