سناریوسازی‌های مضحک هالیوودی ارزش پاسخگویی ندارد

  سرویس سیاسی-

وزارت دادگستری ایالات متحده روز سه‌شنبه (۲۳ تیر) با صدور کیفرخواستی، ۴ تبعه ایرانی از جمله یک مقام اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به تلاش برای ربودن یک معاند فراری ساکن نیویورک متهم کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه خود مدعی شد چهار مردی که نامشان در کیفرخواست آمده یک مقام اطلاعاتی ایران و سه افسر امنیتی هستند که زیر نظر وی کار می‌کنند. به گفته مقامات هر چهار نفر این افراد در ایران زندگی می‌کنند.


بعد از انتشار این خبر، ضد انقلاب و رسانه‌های معاند سعی کردند «مسیح علینژاد» فعال اپوزیسیون و یکی از حقوق‌بگیران شناخته‌شده ایالات متحده را به عنوان فرد مورد ادعایی وزارت دادگستری آمریکا معرفی کنند و سکانس دیگری از سناریوسازی و اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی را کلید بزنند.
نکته جالب ماجرا آنجاست که وزارت دادگستری آمریکا در پاسخ به سؤال رویترز مبنی بر تأیید خبر تلاش برای ربودن مسیح علینژاد از طرف ایران، از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده است!
سناریوسازی‌های هالیوودی مضحک بوده
و ارزش پاسخگویی ندارد
در واکنش به خبرسازی ضد انقلاب بود که سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: این ادعای جدید دولت آمریکا که دشمنی آشکار و پنهانش با ایران بر کسی پوشیده نیست، آن قدر بی‌پایه و مضحک است که واقعا ارزش پاسخگویی ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اولین بار نیست که آمریکا به این قبیل سناریوسازی‌های هالیوودی که تنها هدف آن احیای ناامیدانه مهره‌های سوخته و بی‌ارزش‌شده خود می‌باشد، مبادرت می‌ورزد.
خطیب زاده تاکید کرد: البته از آمریکایی که تاریخ کوتاهش مملو از ترور، آدم‌ربایی و خرابکاری در کشورهای دیگر است، چنین داستان‌سرایی‌های خیالی بعید نیست ولی مقامات آمریکایی این بار با این طراحی و پی‌رنگ ساده‌لوحانه واقعا به شعور جهانیان توهین کرده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
روحانی: سفره آماده است هم چرخ زندگی مردم می‌چرخد هم چرخ سانتریفیوژ دولتی‌که دستاوردهای آینده‌اش از هم‌اکنون مصادره شد!(یادداشت روز) اخبار ویژه آمریکا به دنبال چیدن میوه فتنه افغانستان در عراق برخورد جدی با «سگ‌گردانی» مطالبه مردم است تصمیمات جدید برای ترخیص میلیون‌ها تن کالای اساسی از بنادر کشور دولت دنبال یک توافق کاغذی و نمایشی است /قانون مجلس جلوی کلاهبرداری آمریکا را گرفت بهره‌برداری از شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با ورود سازمان بازرسی کل کشور گل به‌کدام دروازه‌؟!(نکته) دکتر کدخدایی با متانت، استدلال و منطق به‌خوبی از شورای نگهبان دفاع كرد دولت بایدن بر «فشار حداکثری» اصرار دارد و برای بازگشت به برجام شروط سختگیرانه گذاشته است سناریوسازی‌های مضحک هالیوودی ارزش پاسخگویی ندارد بانیان وضع موجود: دولت آینده باید خیلی سریع مشکلات را حل کند! روحانی: سفره آماده است هم چرخ زندگی مردم می‌چرخد هم چرخ سانتریفیوژ روحانی: سفره آماده است هم چرخ زندگی مردم می‌چرخد هم چرخ سانتریفیوژ