مردم گرفتار مشکل معیشتی و سفره های کوچک شده


رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: این‌که می‌گویند دولت یک زمین سوخته به دولت بعدی می‌دهد حرف بی‌ربط و نادرستی است؛ در هر بخشی که وارد شوید مشاهده خواهید کرد ما بیشتر از آنچه که در سال ۹۲ تحویل گرفتیم، امروز تحویل دولت بعدی می‌دهیم.
محمود واعظی در گفت‌وگو با ایلنا با تاکید بر اینکه بسیار حرف نادرستی است که گفته می‌شود تعدادی از مسئولان قصد دارند خانواده‌شان یا خودشان از کشور خارج شوند گفت: اصلا برای چه این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند؟ مگر اتفاقی افتاده است؟
وی با اشاره به اینکه بعد از ۴ یا 8 سال یک دولت تغییر می‌کند، یک گروه می‌رود و یک گروه دیگر می‌آید که بسیار هم خوب است گفت: اشخاص باید جای‌شان را به افراد و نیروهای با تفکرات دیگری بدهند تا به مردم خدمت کنند. وی تاکید کرد: همه مسوولان این دولت شفاف هستند، در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی کار کرده، در یک سال و نیم گذشته که کرونا آمده و جدی‌ترین فشارهای روانی که بر مردم هم بوده را پشت سر گذاشته است.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که کشور دارای مشکلاتی است و دولت آن را اداره کرده گفت: در این دولت سیل، زلزله و اقسام گرفتاری‌ها را داشته‌ایم؛ در حال حاضر مردم به دلیل این‌که یک مقدار سفره‌شان کوچک شده و مشکل معیشتی دارند، مخصوصاً طبقه متوسط به پایین، گلایه‌هایی داشته باشند که ما هم حق رابه مردم می‌دهیم که یک مقدار دلخوری‌هایی داشته باشند، اما مشکلات این دولت هم بی‌سابقه بوده است. واعظی با تاکید بر این‌که این دولت کم‌فروشی نکرده و از همه داشته‌هایش استفاده کرده است، گفت: این دولت از هرآنچه داشته است، برای خدمت به مردم استفاده کرده، هر ابتکاری می‌توانست انجام داده تا مردم در این شرایط سخت بتوانند
زندگی آبرومندانه‌ای داشته باشند‌. وی خاطرنشان کرد: معنای زندگی آبرومندانه این است که در مقابل خارجی‌ها ما تحقیر نشویم، سینه‌مان سپر باشد و از این مردم باید به صورت جدی سپاسگزاری کرد که اگر مقاومت نکرده بودند، آن هدفی که دشمن داشت، تحمیل می‌شد.