کیوسک مطبوعات جهان

فایننشال‌تایمز
گزارش اصلی فایننشال‌تایمز بر قیمت مسکن در جهان متمرکز است با تیترهای «با افزایش ناگهانی قیمت ملک در جهان، علایم تب مسکن ظاهر می‌شود»؛ «پاندمی تقاضا برای فضا را تقویت می‌کند» و «سریع‌ترین رشد ایالات متحده در 30 سال». این روزنامه با تصویری مربوط به نوسانات قیمت مسکن، گزارش داده است که در پی شیوع همه‌گیری کووید-19 «قیمت مسکن تقریبا در همه اقتصادهای بزرگ رو به افزایش است».
دیلی‌تلگراف
گزارش اصلی دیلی‌تلگراف با تیترِ «آغاز تزریق دوزهای تقویت‌کننده برای 32 میلیون نفر از ماه آینده» جزئیاتی درباره برنامه تزریق دوز تقویت‌کننده واکسن کووید ارایه داده و گفته قرار است از 6 سپتامبر برای بزرگسالان 50سال و بالاتر و افرادی با سیستم ایمنی ضعیف آغاز شود. تصویر مکس ویتلوک، ژیمناست بریتانیایی را در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو نشان می‌دهد. او در فینال رقابت‌های خرک حلقه مدال طلا گرفت.

نیویورک‌تایمز
تصویر اصلی نیویورک‌تایمز با عنوان «این کی پایان می‌یابد؟» توضیح داده: «موجی از موارد ابتلا به کووید در I.C.U.  در شهر سانتا مونیکا، کالیفرنیا، پزشکانی را که فکر می‌کردند بدترین حالت به پایان رسیده است، نومید کرد.» تیترهای «مقامات از ستارگان TikTok  در جنگ واکسن کمک می‌گیرند» و «استفاده از اینفلوئنسرها برای رساندن حقایق به جوانان» از تلاش‌های ایالات متحده برای ترغیب جوانان به تزریق واکسن کرونا گفته است.