هشدار فرمانده هوافضای سپاه به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی پاسخ سختی خواهیم داد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در واکنش به ادعای دست داشتن ایران در مورد هدف قرار گرفتن کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و تهدیدهای اخیر مطرح شده از سوی سران این رژیم، تصریح کرد: آنها پیش از این ما را آزمایش کردند و می دانند که با چه پاسخی روبرو خواهند بود؛ ما هم قدرت و هم اراده به کارگیری از قدرت را داریم؛ بنابراین بدانند که اگر بخواهند جسارتی [علیه جمهوری اسلامی ایران] بکنند، حتماً جواب سختی خواهیم داد.
به گزارش ایسنا، سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها در خصوص نقش داشتن جمهوری اسلامی ایران در مورد هدف قرار گرفتن کشتی متعلق به این رژیم در دریای عمان و تهدید عنوان شده مبنی بر اینکه «به این حمله پاسخ غریب‌الوقوعی می‌دهیم»، تصریح کرد: ایران امتحان پس داده است و نیازی به آزمایش مجدد ندارد؛ اگر دوست دارند، ایران را آزمایش کند.
وی گفت: آنها پیش از این ما را آزمایش کردند و می دانند که با چه پاسخی روبرو خواهند بود؛ ما هم قدرت و هم اراده به کارگیری از قدرت را داریم؛ بنابراین بدانند که اگر بخواهند جسارتی [علیه جمهوری اسلامی ایران] بکنند، حتماً جواب سختی خواهیم داد و آن ها چنین غلطی نخواهند کرد.
سایر اخبار این روزنامه
طلای «گنج‌زاده» رو برانکارد جاودانه شد پایان طلایی ایران در توکیو ژوبین صفاری آیا ما خبرنگاریم؟ ایران: اسناد حمله به «مرسر استریت» جعلی است امیرعبداللهیان به عنوان گزینه وزارت امور خارجه با چالش های بین المللی چه خواهد کرد؟ سیگنال انتخاب دیپلمات مقاومت علی لاریجانی: مُهرِ محرمانه نامه رد صلاحیتم را بردارید دولت سیزدهم از یارانه جدید برای ۶۰ میلیون نفر خبر می‌دهد کارت‌های اعتباری، مهمان جدید اقتصاد آیا دولت سیزدهم در پی حمایت از خبرنگاران بر می‌آید؟ سال تلخ مطبوعات جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد هشدار فرمانده هوافضای سپاه به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی پاسخ سختی خواهیم داد امیر سرتیپ حاتمی: پیشرفت‌های موشکی، پدافندی و پهپادی ایران خار چشم دشمنان شده است قالیباف در دیدار با فرستاده ویژه رئیس مجلس لبنان: ملت لبنان با مدیریت مقاومت توانسته توطئه‌های دشمنان را شناسایی و خنثی کند خبرنگاران و افق باز دولت جدید