سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

تأخیر در حرکت خط یک مترو/ یک شهروند: تأخیر در حرکت خط یک مترو باعث ازدحام جمعیت و همچنین شلوغی بیش از حد شده است با توجه به شرایط کرونایی از مسئولان محترم مترو درخواست رسیدگی داریم.
روشنایی ضعیف جاده خلخال - اردبیل/ یک شهروند: روشنایی ضعیف جاده خلخال - اردبیل مناسب نیست. هر روز شاهد تصادف هستیم. از مسئولان محترم درخواست رسیدگی داریم.
افزایش چشمگیر کرایه تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره) / آقای خامسی: نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره) افزایش چشمگیری داشته است، از مسئولان محترم درخواست رسیدگی داریم.
رعایت نکردن پروتکل بهداشتی در نانوایی‌ها / آقای بلغار: با توجه به شیوع ویروس کرونا در بعضی از نانوایی‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، از مسئولان محترم درخواست رسیدگی داریم.
افزایش قیمت ماهی/ خانم فورجی: علت افزایش قیمت ماهی در بازار چیست؟ از مسئولان محترم درخواست رسیدگی داریم تا از تکرار تخلفات جلوگیری شود.
گرانی بی‌سابقه مصالح ساختمانی/ خانم گوازی: گرانی بی‌سابقه مصالح ساختمانی به قیمت مسکن لطمه شدیدی وارد کرده است، جا دارد دولت جدید نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری بورزند تا از تکرار تخلفات در این‌خصوص جلوگیری شود.