کیوسک مطبوعات جهان

گاردین
«نخست‌وزیر اعتبارش را در طرح سلامتِ 12 میلیارد پوندی به خطر انداخته، اما آیا محقق می‌شود؟» گفته: «بوریس جانسون شهرتش را برای این برنامه در خطر قرار داده؛ اما اهداف حمایت اجتماعی 12 میلیارد پوندی او در درازمدت محقق می‌شود؟» با افزایش مالیات، جانسون امیدوار است ۱۲ میلیارد پوند به درآمدهای دولت برای تأمین بودجه مراقبت‌های اجتماعی اضافه شود. در تصویر جانسون، سوناک (وزیر دارایی) و جاوید (وزیر بهداشت) را می‌بینیم.
  نیویورک‌تایمز
«مقامات رژیم قدیم طالبان پست‌های کلیدی را بر عهده می‌گیرند» عنوان گزارشی است که گفته طالبان سه‌شنبه با معرفی دولت موقت گامی مهم در بازسازی امارت اسلامی خود در افغانستان برداشت و بسیاری از نیروهای ثابت‌قدم از رژیم خود در دهه 1990 را به قدرت رساند. توضیح تصویر: «فرار افغانستانی‌ها از دست طالبان در جریان اعتراض در کابل. به نظر می‌رسد  قطر هم در غرب و هم در افغانستان نفوذ دارد.»

واشینگتن‌پست
«طالبان کابینه موقت را تعیین کرد» عنوان گزارش اصلی است که گفته «طالبان دولت موقت را در افغانستان تشکیل داد و با افزایش اعتراضات، می‌گوید مدیریت دائمی به‌زودی مشخص می‌شود». تصویر با عنوانِ «بازدید از خسارات آیدا و کارهای آینده» جو بایدن را در کنار آسیب‌دیدگان طوفان آیدا در منطقه منویل در ایالت نیوجرسی روز سه‌شنبه، 7 سپتامبر، نشان می‌دهد. او در این سفر بر مقابله با تغییرات اقلیمی تأکید کرد.