جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید رئیس جمهوری بر سرعت بخشیدن به اقدامات در راستای ثبات در بازار

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد و در این جلسه موضوع ثبات بخشیدن به بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم در دستور کار قرار گرفت که رئیس کل بانک مرکزی درخصوص تامین منابع مالی آن گزارش داد.
به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین تامین ارز مورد نیاز وزارت جهاد کشاورزی مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر به تصویب رسید.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جلسه امروز بر لزوم سرعت بخشیدن به اقدامات موثر در جهت ایجاد ثبات در بازار به ویژه در حوزه کالاهای اساسی تاکید کرد. رئیس جمهور همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در زمینه ترخیص کالاهای موجود در بنادر بر ضرورت تسریع در روند ترخیص کالاها تاکید کرد. در این جلسه معاون اول رئیس جمهور گزارشی درباره وضعیت بازار و اقدامات انجام شده در راستای تثبیت قیمتها ارائه کرد.
سایر اخبار این روزنامه
ایران قهرمان والیبال آسیا شد انتقام از سامورایی‌ها با مربی ایرانی ژوبین صفاری اعتیاد به حباب تورمی هشدار سرلشکر باقری به کردستان عراق سپاه بساط گروه‌های تروریستی را در شمال عراق جمع می‌کند چرا مدیران صدا و سیما سیاست‌گذاری مشخصی برای ممیزی صدا و سیما ندارند؟ سیاست یک بام و دو هوای سانسور خطیب‌زاده: ایران برنامه‌ای برای ملاقات با مقامات آمریکایی در نیویورک ندارد کشورهای متخاصم در خاورمیانه چگونه اختلافات خود را حل خواهند کرد؟ دشمنان قدیمی در مسیر صلح «ابتکار» عوامل موثر در ریزش شاخص بورس طی روزهای اخیر را بررسی کرد افت شاخص بورس، مقطعی یا ممتد؟ محسنی اژه‌ای در جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی مطرح شد خدمات قضایی باید با ارزانترین قیمت به مردم ارائه شود جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید رئیس جمهوری بر سرعت بخشیدن به اقدامات در راستای ثبات در بازار چرا آیت‌الله رئیسی به صورت حضوری در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نمی‌کند؟ آزمایش جدید موشکی حماس در سواحل غزه نگاه چین و روسیه به ذخایر معدنی افغانستان آمادگی اردوغان برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با ارمنستان بازداشت آخرین اسرای عملیات الجلبوع آماده باش ارتش اسرائیل از ترس اقدام مقاومت