یک زن در ۳۰ فیلم بدلکاری

حدیثه سعیدپناه دخترجوانی است که پا به عرصه بدلکاری سینما و تلویزیون گذاشته است. سعیدپناه اولین کار خود را در سریال «لیسانسه‌ها ۲» شروع کرد و تاکنون در ۳۰ اثر مختلف حضور داشته است. بدلکاری حرفه‌ای سرشار از هیجان است. بدلکاری در ایران چندسالی است که حسابی سروصدا کرده و هواداران زیادی دارد. از نام آشناترین بدلکاران می‌توانیم به مرحومان ارشا اقدسی و پیمان ابدی اشاره کنیم. اما در کشورمان بدلکاران خانم هم داریم. حدیثه سعیدپناه جزو بدلکاران خانم ایران است.
حدیثه سعیدپناه 20 ساله، ساکن استان البرز، بدلکار جوانی که رامین راستاد بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون فیلمی از بدلکاری هیجان‌انگیز او را منتشرکرد. در این فیلم چندثانیه‌ای دخترجوان از خودروی درحال حرکت به بیرون می‌پرد. یک صحنه بسیار حساس و خطرناک که با موفقیت تمام در قاب دوربین فیلمبرداران این فیلم ثبت شد.
اولین کار حرفه‌ای خانم بدلکار مربوط به پروژه فوق لیسانسه‌ها 2 بود. او می‌گوید: «در این فیلم به جای خان متین ستوده از پله‌ها به سمت پایین پرت شدم. این کار را آنقدر خوب انجام دادم که هم کارگردان و هم مربی من رضایت خودشان را اعلام کردند.»
حالا پس از گذشت 5 سال از شروع به کار حدیثه سعیدپناه به اسم بدلکار، او تا به امروز بیش از 30 فیلم بدلکاری انجام داده است. او در این‌باره می‌گوید: «حرفه‌ام را خیلی دوست دارم، هربار که سرصحنه برای بدلکاری آماده می‌شوم، آنقدر ذوق‌زده هستم که فقط به انجام کار فکر می‌کنم، به همین دلیل تا به حال اتفاق نیفتاده که ترسیده باشم.»



خانم بدلکار کمتر داریم، اینها را سعیدپناه
 می گوید و ادامه می‌دهد: «آنقدر کوشش می‌کنم که به اولین خانم بدلکار معروف ایرانی تبدیل شوم.»