کیوسک مطبوعات جهان

واشینگتن‌پست
«در سازمان ملل، ضرورتِ اقدام در مورد آب‌وهوا» گزارش اصلی است: «رهبران جهان این هفته در سازمان ملل گرد هم می‌آیند. آنان با فشار برای اقدام سریع درباره تغییرات اقلیمی مواجه‌اند. واقعا وقت نداریم، دبیر کل سازمان ملل هشدار می‌دهد و از کشورها می‌خواهد اختلافات سیاسی را کنار بگذارند.» تصویر ماهی سالمون است: «سالمون در حال ناپدیدشدن در کالیفرنیا»؛ «با خشکسالی و موانع انسان‌ساز، جمعیت وحشی سالمون چینوک در این ایالت با خطر جدی مواجه است.»
دیلی‌تلگراف
«جانسون به آمریکا فشار می‌آورد که درها را به روی گردشگران بریتانیایی باز کند» عنوان گزارش اصلی است که گفته نخست‌وزیر بریتانیا، در اولین دیدار خود با بایدن در کاخ سفید در روز دوشنبه، رئیس‌جمهوری آمریکا را تحت فشار می‌گذارد تا قوانین سفر کووید را تغییر و به بریتانیایی‌ها اجازه دهد به آمریکا پرواز کنند. بالای لوگو، تصویرِ جیمی گریوز، مهاجم تیم‌ملی انگلستان و برترین گلزن تاتنهام دیده می‌شود که در ۸۱ سالگی درگذشت.

فایننشال‌تایمز
«گروه‌های انرژی به دنبال پشتیبانی اضطراری برای پشت سر گذاشتن بحران گاز هستند» عنوان گزارش اصلی فایننشال‌تایمز است که گفته «بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان انرژی بریتانیا از دولت درخواست بسته اضطراری چند میلیارد پوندی می‌کنند تا به آنها کمک کند از بحران ناشی از قیمت بالای گاز جان سالم به‌در ببرند.» تصویر اصلی روزنامه کواسی کوارتنگ، وزیر بازرگانی و انرژی بریتانیا را نشان می‌دهد و از دیدارش با تأمین‌کنندگان بزرگ انرژی می‌گوید.