خون مطهّر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد

 
پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌ مقدس ‌که بعدازظهر پنج‌شنبه توسط حجت‌الاسلام و‌المسلمین شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، درگلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس، مزین به نام و یاد شهیدان عالی‌مقام است. فداکاری مخلصانه‌ آنان و دیگر ایثارگران، پیروزی را به ملت ایران هدیه کرد و خون مطهّر آنان حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد.


این درس بزرگ آن اسوه‌های ایثار است؛ هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست.
و ملت ایران این یادگار ارجمند را هرگز از خاطر نخواهد برد، ان‌شاءالله.
سلام خدا بر شهیدان و بر شهیددادگان و بر همه‌ ایثارگران و بر پیشوای آنان امام روح‌الله.
سید علی خامنه‌ای
۱ مهر ۱۴۰۰
مزار مطهر شهدا در سراسر کشور گل‌باران و عطرافشانی شد
مراسم «میهمانی لاله‌ها»، گل‌باران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در سراسر کشور برگزار شد.
این مراسم در تهران، عصر روز پنجشنبه با قرائت پیام
رهبر معظم انقلاب توسط نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در بهشت‌ زهرا‌(س) برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم که در قطعه ۴۰ و ۴۴ شهدای بهشت زهرا‌(س) با حضور سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امام خمینی‌(ره) مزار شهدا را دارالشفا معرفی کردند، شهدایی که برای دفاع از ملت و حریم اسلام جان خویش را فدا کردند.
محمد غفوری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.
روضه‌خوانی در آستانه اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) و اجرای سرود به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بخشی از این مراسم بود. در پایان مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران با نثار شاخه‌های گل به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کردند.
گفتنی است، مراسم «میهمانی لاله‌ها»؛ گل‌باران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا همزمان در گلزارهای مطهر شهدا در سراسر کشور برگزار شد.  
سایر اخبار این روزنامه
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت مبارز پیشکسوت مؤمن و بااخلاص حاج هاشم امانی گره مذاکرات؛ زیاده‌خواهی آمریکا و مخالفت با لغو همه تحریم‌ها صورت سرخ اروپا سیلی اول ‌ترامپ، دوم بایدن(یادداشت روز) اخبار ویژه استان استراتژیک «البیضاء» به‌طور کامل آزاد شد زیان سالانه مشترکان پرمصرف برق معادل کل بودجه وزارت نیرو «علی لندی» نوجوان ایثارگر ایذه‌ای آسمانی شد تعهد مسئولان ایلام به رئیس‌جمهور /پروژه‌های‌ نیمه‌تمام ظرف 7 ماه به سرانجام می‌رسد خون مطهّر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد اعتراض‌ها به اظهارات تفرقه‌انگیزانه نماینده مجلس جمهوری آذربایجان نتیجه حماقت تجاوز به ایران، نابودی کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس است! فوتسال ایران به جمع 8 تیم برتر جهان پیوست/نبرد با قزاقستان برای رسیدن به نیمه نهایی دولت تدبیر و امید نیمی از وزن اقتصاد کشور را کم کرد گره مذاکرات؛ زیاده‌خواهی آمریکا و مخالفت با لغو همه تحریم‌ها گره مذاکرات؛ زیاده‌خواهی آمریکا و مخالفت با لغو همه تحریم‌ها