عاقبت چک بی‌محل دادن به مردم!

آفتاب یزد - گروه شبکه: چندی پیش حسین میرزایی، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی اظهار نظری در خصوص راه حل کوتاه مدت آب زاینده رود، گفته بود: «به نظر می‌رسد راه حل کوتاه مدت رفع معضل آب زاینده رود نماز باران است.» حال به دنبال این اظهار نظر، کشاورزان اصفهانی با اقدامی جالب درصدد به چالش کشیدن آقای نماینده بر آمدند. آن‌ها مقابل دفتر حسین میرزایی نماینده مجلس تجمع و اعلام کردند که ما تا آمدن باران به تحصنمان در این دفتر ادامه می‌دهیم. تجمع‌کنندگان، با انتقاد از این نماینده مجلس که خود در دفترش حضور نداشت، گفتند ما صبر می‌کنیم آقای نماینده بیاید تا با وی نماز باران بخوانیم. در واقع این تجمع در اعتراض به کسانی است که به جای اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم، آن‌ها را به دعا و نماز که خود مردم هم با آن‌ها آشنایی دارند، حواله می‌دهند.
> واکنش‌ها
اکنون این تجمع بازتاب وسیعی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته است. عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این رابطه در توئیتی نوشت: «روزی که آقای مثلا نماینده مردم این چک بی‌محل را کشید متوجه نبود که مردم بلافاصله آن را به حساب می‌گذارند و چون حساب خالی است برگشت می‌خورد.».
رسول جعفریان روحانی اصولگرا و پژوهشگر تاریخ هم در این باره نوشت: «یادم نمی‌آید گرفتار چنین چالشی شده باشم که نماینده اصفهان شده است.»


اما یکی از کاربران در این باره نوشته است: «طنز تلخ، چاشنی همیشگی اعتراضات مردم اصفهان. واقعا کمتر پرفورمنسی در بین اهل هنر به پای این اجراها می‌رسد».
دیگری نوشت: «انصافا باید مدال خلاقیت در اعتراض را به کشاورزان اصفهانی داد. همه اعتراضاتشون خلاقانه، دراماتیک و دقیقا ناظر به نقطه طلایی موضوع بوده».
کاربران دیگر نوشته اند: «چرا مردم را گمراه می‌کنید.
در سرشاخه‌های کارون کلی سد زده‌اید.»، «لازم نیست دعا کنی. برنامه‌ریزی‌های غلطتان در باره توزیع آب‌های مملکت را اصلاح کنید و بعد از آن به سازمان هواشناسی مراجعه کنید به شما خواهد گفت کی باران خواهد بارید»، «مدیریت غلط با این حرف‌های گمراه‌کننده درست نمیشه!»