مردم با قدرشناسی از امدادگران هلال احمر ما را شرمنده می‌کنند

 
دکتر قوسیان، دبیرکل جمعیت
هلال احمر ضمن تشکر از خبر رسانی پی درپی کیهان و معرفی جایگاه و تلاش هلال احمر، به تلاش بی‌وقفه این نهاد برای مقابله با کرونا‌ اشاره کرد و گفت؛ امدادگران هلال احمر در سراسر ایران با استقبال پر شور ملت روبرو می‌شدند و تقدیر مردم از امدادگران و تیم‌های پزشکی هلال احمر برای کارکنان و دست اندرکاران کمترین زمینه خستگی باقی نمی‌گذاشت، و هنگامی که لبخند رضایت بر لب مردم می‌آمد، بی‌اختیار ‌اشک شوق بر چشم امدادگران ما نیز می‌نشست و افزود، مردم با قدردانی از امدادگران هلال احمر، ما را شرمنده می‌کردند. دکتر قوسیان که خود فرزند شهید و برادر شهید است توضیح داد که خدمت بسیاری از امدادگران
هلال احمر داوطلبانه است. وی در ادامه به توفیق جمعیت هلال احمر در واردات واکسن مورد نیاز کشور ‌اشاره کرد و ابراز داشت که در حال حاضر از این نظر هیچ کمبودی نداریم. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت علو درجات آن عزیزان را آرزو کرد.


شریعتمداری با تقدیر از زحمات جمعیت هلال احمر کشورمان و دامنه وسیع و چند وجهی آن گفت: باید اذعان کرد هلال احمر علاوه ‌بر تلاش فراوانی که در عرصه‌های مختلف داشته است، در ماجرای اخیر و پاندومی ویروس کرونا درخشش ویژه و فوق‌العاده‌ای از خود بروز داده است. وی به نقطه شروع ابتلا به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت در آن مقطع، آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی با غروری احمقانه، از ایران با عنوان کشوری که بیشترین قربانیان کرونا را خواهد داشت یاد می‌کردند ولی طولی نکشید که مدیریت کشورمان در این ماجرا و همراهی یکپارچه مردم و مسئولان به صحنه آمد و درحالی که در آمریکا و اروپا از یکسو کرونا بیشترین قربانی را می‌گرفت و از سوی دیگر با تخلیه فروشگاه‌ها و دزدی محموله‌های بهداشتی توسط دولت‌ها روبرو بودند، در ایران فضای برادرانه‌ای برقرار بود و در همه جا، ایثار و فداکاری به چشم می‌خورد و مخصوصاً حضور داوطلبانه طلاب و دانشجویان بر بالین بیماران و خدمت به آنان حرکتی بی‌نظیر بود. شریعتمداری با‌اشاره به شهدای سلامت گفت، فداکاری و ایثار این شهدای بزرگوار هرگز از خاطر مردم نمی‌رود و ما همه خود را مدیون آن عزیزان می‌دانیم.
در ادامه این دیدار دوستانه، دکتر اکبری به بخش‌هایی از فعالیت هلال احمر و حضور بی‌وقفه امدادگران و مسئولان این جمعیت در روزهای حادثه ‌اشاره کرد و صارمیان تاریخچه‌ کوتاه از هلال احمر را بیان کرد و به تقدیر از نقش موثر سرهنگ استاجی در تسهیل فعالیت امدادگران پرداخت.
سایر اخبار این روزنامه
آسیب‌شناسی ریزش‌های اخیر بورس / بازار سرمایه چگونه سبز می‌شود؟ دفاع از مرجعیت به گروه خون شما نمی‌خورد !(یادداشت روز) اخبار ویژه حزب‌الله: سعودی‌ها با توطئه علیه لبنان به دنبال انتقام شکست در یمن هستند کمبود کالا در بازار نداریم اما گرانی و گران‌فروشی داریم دیدار حسن یزدانی با معلولین ذهنی آسایشگاه شهید بهشتی مشهد مجوز مصرف اضطراری داوطلبانه واکسن‌های «فخرا» و «کووپارس رازی» صادر شد تقدیر از وزیر اطلاع‌رسانی لبنان در دفاع از مردم مظلوم یمن فرقه بهاییت؛ پشت پرده اعدام طیّب مردم با قدرشناسی از امدادگران هلال احمر ما را شرمنده می‌کنند انتشار متن نامه تاریخی آیت‌الله آذری قمی در عذرخواهی از رهبر انقلاب وقتی اظهارات تقطیع‌شده حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری دستمایه نقادی شد طبیعی است که آمریکا تضمین ندهد زیاده‌خواهی نکنیم! آسیب‌شناسی ریزش‌های اخیر بورس / بازار سرمایه چگونه سبز می‌شود؟ آسیب‌شناسی ریزش‌های اخیر بورس / بازار سرمایه چگونه سبز می‌شود؟