کیوسک مطبوعات جهان

نیویورک‌تایمز
«بایدن اصرار دارد که ایالات متحده آماده رهبری جهان در زمینه آب‌وهواست» و «آغاز گفت‌وگوها در گلاسگو» عنوان گزارش اصلی نیویورک‌تایمز است. در این گزارش آمده: «جو بایدن روز دوشنبه وارد فضای رویدادهای اقلیمی خواهد شد تا تلاش کند جمعی از رهبران جهان را متقاعد کند که ایالات متحده -که بیش از هر کشور دیگری گازهای گلخانه‌ای روانه جو کرده است- درنهایت در مورد رسیدگی به تغییرات آب‌وهوایی جدی است و دیگران باید دنباله‌رو آن باشند.»


گاردین
گاردین مانند سایر روزنامه‌های انگلیسی بر اجلاس اقلیمی COP26 در گلاسکو متمرکز است. «جانسون به رهبران جهان: یک دقیقه مانده به نیمه‌شب» عنوان گزارش اصلی است. روزنامه می‌گوید بوریس جانسون، نخست‌وزیر، هشدار داده نشست آب‌وهوایی COP26 در خطر جدی شکست است، زیرا کشورها هنوز به اندازه کافی برای محدودکردن افزایش دمای جهانی به زیر ۱.۵درجه سانتی‌گراد متعهد نیستند. گاردین اظهارات جانسون را درباره اینکه پیشرفت کافی در نشست گروه 20 در رُم حاصل نشده است، «اعتراف صریح» توصیف می‌کند.



واشینگتن‌پست
«در گروه 20، بایدن ترامپ را هدف قرار می‌دهد» عنوان گزارش واشینگتن‌پست است که گفته بایدن از نشست گروه 20 استفاده می‌کند تا رویکرد ترامپ در قبال مشکلات جهانی را معکوس کند. گزارش گفته: «جو بایدن در اجلاس سران گروه 20 در آخر این هفته، تلاش کرد سیاست‌ها و رویکردهای کلیدی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را دگرگون کند و سعی کرد اطمینان دهد که این تغییرات به قوت خود باقی می‌مانند، حتی اگر تغییری در رهبری آمریکا ایجاد شود.»