پناهجویان پشت مرز تحریم‌های اتحادیه اروپا یخ‌زده‌اند!

گاردین

عکس یک گاردین تصویر متاثرکننده پناهجویان در مرز بلاروس و لهستان را نشان می‌دهد که در پشت مرزها در سرمای بسیار شدید مانده‌اند، این در حالی است که اتحادیه اروپا با تشدید تحریم‌های مهاجرت موافقت کرده است.

گاردین همچنین بر افزایش تهدید تروریستی پس از بمب‌گذاری در لیورپول پرداخته است. در این گزارش آمده است که دستگاه بمب‌گذار انتحاری دست‌ساز بوده و پلیس هنوز مطمئن نیست که آیا بیمارستان هدف مورد نظر بوده است یا اینکه این تهدیدات ادامه دارد.



این روزنامه همچنین برنامه‌های دولت انگلیس برای گسترش برنامه دوز تقویت‌کننده  واکسن کووید را پوشش می‌دهد.

دیلی‌اکسپرس

دیلی‌اکسپرس تصاویری از بمب‌گذار انتحاری در لیورپول و راننده تاکسی بمب‌گذاری‌شده را منتشر کرده است. این روزنامه می‌گوید این فرد یک پناهجوی سوری بوده، اما روزنامه‌های دیگر می‌گویند او اهل عراق بوده است.

تایمز

داستان اصلی در تایمز در مورد گرایش بمب‌گذار انتحاری به دین مسیحیت است، این روزنامه همچنین جزئیات بیشتری در مورد این واقعه دارد و به نقل از منابع امنیتی نوشته برخی از این دستگاه‌های دست‌ساز او منفجر نشدند. این گزارش می‌گوید که کلیسای جامع انگلیکن لیورپول می‌توانست هدفی جایگزین برای بیمارستان زنانی باشد که بمب روز یکشنبه در آن منفجر شد.

دیلی‌میل

روایت اصلی روزنامه‌های روز سه‌شنبه به جدیدترین مظنون بمب‌گذاری تاکسی لیورپول منتهی می‌شوند، پس از اینکه پلیس او را عماد السویلمین نامید. دیلی‌میل تصاویری انحصاری از او دارد که کلاه سرآشپز بر سر دارد و پیتزا می‌پزد. این روزنامه او را یک نوکیش مسیحی توصیف می‌کند که در سال 2014 درخواست پناهندگی رد شده داشت.