رهبر انقلاب در پیام تبریک به مناسبت هفته بسیج تاکید کردند مشکل‌گشایی در همه مسائل با همت بلند، درست‌اندیشی و توکل به خدا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با تبریک هفته بسیج، «همت بلند، خردمندی، درست‌اندیشی و توکل به خدا» را ابزارهای تجربه‌ شده برای غلبه بر مشکلات کشور دانستند.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته‌ بسیج بر همگان مبارک باد، به ویژه بر رویش‌های تازه و با طراوت بسیجی که همچنان مانند نسل پیش از خود، فرزندان محبوبِ امام راحل عظیم‌الشانند.


عزیزان!
قدرشناس جایگاه خود باشید و بدانید که با همّت بلند، و در پرتو خردمندی و درست‌اندیشی، و با اعتماد و توکّل به خداوند دانا و توانا، می‌توانید در همه‌ مسائل عمومی کشور و ملت، اثربخش و مشکل‌گشا باشید. این تجربه‌ چند دهه‌ ملت ایران است.
و السلام علیکم و رحمهالله
سیّدعلی خامنه‌ای
۳ آذر ۱۴۰۰
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب در پیام تبریک به مناسبت هفته بسیج تاکید کردند مشکل‌گشایی در همه مسائل با همت بلند، درست‌اندیشی و توکل به خدا علیرضا صدقی پایان دوستی‌های انتخاباتی «ابتکار» دلایل افزایش نرخ دلار را بررسی کرد بازی ارز در زمین سیاست آرمان عبدالعالی صبح دیروز اعدام شد پایان تلخ قصه آرمان و غزاله پس از سقوط لیر مقابل دلار صورت گرفت رئیس‌ جمهوری در جلسه هیئت دولت: حقوق‌های نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست ترامپ بدترین مواضع را علیه ایران داشته است جنگ سایه‌ها، ارثیه‌ای شوم برای بایدن ادعای گروسی درباره نتایج سفر به تهران سفرم به ایران بی‌نتیجه بود رئیس قوه قضاییه: احکام باید معقول باشد که منجر به شبهه نشود معاون اول رئیس جمهوری در جلسه ستاد تنظیم بازار: فروش و توزیع اینترنتی کالاهای اساسی با قیمت مصوب افزایش یابد عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی: نظرات پلتفرم‌های آگهی را اعمال کنید معاون سیاستگذاری وزارت اقتصاد: عزم دولت برای تصویب مالیات بر مجموع درآمد