کیوسک مطبوعات جهان

گاردین
«هشدار: خانواده‌های بریتانیایی با سال فشار روبه‌رو خواهند بود، زیرا هزینه‌های زندگی افزایش می‌یابد» عنوان گزارش اصلی روزنامه گاردین است. در گزارش این روزنامه آمده است: «بنیاد رزولوشن هشدار می‌دهد که خانواده‌ها در سراسر بریتانیا با «سال فشار» مواجه خواهند شد. این اندیشکده می‌گوید خانواده‌ها با توقف رشد دستمزدها و افزایش قبوض مالیات و انرژی روبه‌رو هستند که باعث «فاجعه هزینه زندگی» در بهار می‌شود.»
دیلی‌صباح
«مسلمانان باید علیه اسلام‌هراسی متحد شوند» عنوان گزارش اصلی «دیلی صباح» ترکیه است: «اردوغان  از مسلمانان می‌خواهد در برابر افزایش اسلام‌هراسی متحد شوند. رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه، سه‌شنبه در کنفرانسی در آمریکا گفت مسلمانان تنها در صورتی به صلح و هماهنگی نهایی می‌رسند که بتوانند در مقابل افزایش اسلام‌هراسی، بین خود وحدت و همبستگی برقرار کنند.»

تایمز
«از جانسون خواسته شد قرنطینه را برای حفظ NHS  کاهش دهد» و «اکنون تهدید کمبود کارکنان خدمات بهداشتی بزرگ‌تر از تعداد بیماران است» عناوین گزارش اصلی تایمز است. این روزنامه درباره تاثیر کمبود کارکنان در NHS (خدمات بهداشت ملی) به دلیل موارد ابتلا به کووید گزارش می‌دهد و می‌گوید اگر دولت به درخواست‌های برخی از دانشمندان و نمایندگان محافظه‌کار برای کاهش دوره قرنطینه در انگلیس از هفت به پنج روز عمل کند، می‌توان از بحران کارکنان در NHS  جلوگیری کرد.