طبق اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی قالیباف عضویت هیئت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی و تهران را نپذیرفت

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد، محمد باقر قالیباف حکم عضویت در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران را نپذیرفت. به گزارش ایسنا، در پی انتشار حکم عضویت قالیباف در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی به عضویت آقای دکتر قالیباف در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی نظر داشتند اما رئیس مجلس ضمن تشکر از این ابراز لطف،‌ موافقت خود را با این پیشنهاد اعلام نکردند.
بر اساس این اطلاعیه، علی‌رغم پیشنهاد عضویت در هیئت امنای دانشگاه تهران از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس محترم دانشگاه تهران، به‌دلیل مشغله‌های کاری و عدم امکان حضور در جلسات، این پیشنهاد نیز در همان زمان رد و بر انتخاب فرد دیگری به جای قالیباف تاکید شده بود.
سایر اخبار این روزنامه
شوک بزرگ رسمی شد حذف معنادار سرخابی‌ها از آسیا محمدعلی وکیلی مشکل کشور نبود تولید ثروت یا توزیع ثروت است؟ پاکسازی دره فرحزاد از معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها تبدیل دره به اکوپارک چرا بلیت هواپیما باز هم گران شد؟ دست کوتاه ایرانی‌ها از پرواز مالیاتی که قرار نیست گرفته شود؟ خیال راحت مالکان خانه‌های خالی «ابتکار» تاثیر پرداخت بدهی‌ها و روند مثبت مذاکرات در بازارهای اقتصادی را بررسی کرد اقتصاد بدون تلاطم، زیر سایه خبرهای خوب پرونده‌ای از گفت‌وگوهای لغو تحریم‌ها در وین از آغاز دور هفتم سیگنال‌های وین نویدبخش یک توافق وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد تحقیقات کیفری سانحه هواپیمای اوکراینی با تاکید بر عدالت انجام شد طبق اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی قالیباف عضویت هیئت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی و تهران را نپذیرفت رئیس جمهوری: باید زمینه زیارت ارزان و آسان برای مردم فراهم شود ابرمردی فراجناحی برای تمام فصول جغرافیای مقاومت وزیر کشور: خسارات کشاورزان بر اثر سیل جبران می‌شود بشار اسد: اجازه نمی‌دهیم که خون شهدا هدر برود