انتصاب حجج‌‌ اسلام تقوی و حاجی‌‌ابوالقاسم به عضویت «شورای هماهنگی ریاست جمهوری و حوزه»

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به منظور تحکیم و تقویت ارتباط ریاست جمهوری با مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه، علمای بلاد، حوزه‌های علمیه و سایر شخصیت‌های روحانی، در احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی ‌ابوالقاسم دولابی را به عضویت «شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت» منصوب کرد.
رئیسی در احکام انتصاب آقایان تقوی و
حاجی ‌ابوالقاسم آورده است: امیدوارم با اتکال به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از تعامل و همکاری اندیشمندان و فرهیختگان این حوزه، در تحقق اهداف عالیه دولت مجدانه بکوشید.
سایر اخبار این روزنامه
مذاکره مستقیم با آمریکا ترفند دشمن برای فرار از لغو تحریم‌هاست برادرانه با برادرانمان امیرعبداللهیان و شمخانی (یادداشت روز) اخبار ویژه امارات: سکوی پرتاب موشک یمنی‌ها را زدیم / انصارالله: به کاهدان زدید! آماده‌باش مراکز درمانی سراسر کشور و بازگشت محدودیت‌ها در صورت شدت گرفتن اُمیکرون احتمال تجزیه آمریکا چقدر است؟ نشنال اینترست پاسخ می‌دهد بازار قرمزپوش بورس در انتظار اقدامات حمایتی دولت سیزدهم به دنبال توجه به ظرفیت عظیم همسایه‌ها و توازن در روابط بین‌الملل است جریان تحریف به دنبال ایجاد انحراف در مسیر تحول است انتصاب حجج‌‌ اسلام تقوی و حاجی‌‌ابوالقاسم به عضویت «شورای هماهنگی ریاست جمهوری و حوزه» پــدر قهرمان من نفس‌هایی که پس از 34 سال آزاد شد تقلای جریان تحریف برای تطهیر دیپلماسی انفعالی دولت قبل مذاکره مستقیم با آمریکا ترفند دشمن برای فرار از لغو تحریم‌هاست مذاکره مستقیم با آمریکا ترفند دشمن برای فرار از لغو تحریم‌هاست