سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213
رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران/ آقای خزایی از شهرستان نور: آقای رئیس جمهور و رئیس محترم بنیاد شهید و ایثارگران لطفاً به مشکلات مربوط به جانبازان اعصاب و روان در کشور و ایثارگران رسیدگی فرمایید.


ترافیک در کرج (بلوار کاج – حد فاصل زیرگذر شهدای غواص تا پل آزادگان)/ آقای عبدالرحیم ازکرج: ترافیک درکرج بلوار کاج حد فاصل زیرگذر شهدای غواص تا پل آزادگان  ترافیک تکراری است. با پیگیری‌های مکرر از دستگاه‌های ذیربط متأسفانه به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. لطفاً مسئولان مربوطه فکری به حال این محدوده کنند.
کم‌کاری بانک سپه شعبه ...* اهواز/ آقای حیدری:  مسئولان بانک سپه شعبه ... اهواز اظهار می دارند چون آخر سال است از پرداخت وام خرد زیر 100 میلیون تومان معذوریم و در بهار 1401 اقدام خواهد شد. در صورتی که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره گفتند که بخشنامه‌ای در این خصوص نداریم. از وزیر محترم اموراقتصادی و دارایی و رئیس بانک مرکزی درخواست رسیدگی داریم.
*نام شعبه نزد روزنامه ایران محفوظ است.
ترافیک در افسریه به بزرگراه بسیج/ خانم گوازی: ترافیک در خیابان رحیمی- افسریه به بزرگراه بسیج به دلیل عملیات آب و فاضلاب بسیار باریک شده و با توجه به حجم تردد خودروها باعث ترافیک در آن محدوده شده است. جا دارد پلیس راهور به این موضوع رسیدگی کند.
معضل افزایش جریمه‌ها و اشتباهات پلیس راهنمایی و رانندگی/ خانم صفاری: متأسفانه معضل افزایش اشتباهات جریمه پلیس راهنمایی و رانندگی، شهروندان را گرفتار کرده. مثلاً در مکان‌هایی که حضور نداشته‌ایم به‌خاطر پارک دوبل، نبستن کمربند ایمنی و... جریمه شده ایم. لطفاً بررسی کنید تا از تکرار اینگونه اشتباهات جلوگیری شود.
تشکر و قدردانی از شورایاری محله خزانه بخارایی/ آقای مرتضوی: از زحمات شورایاری محله خزانه بخارایی بخصوص آقای کاظم فتحی بابت پیگیری‌های مردمی در این محله تشکر و قدردانی می‌‌کنیم.