شفافیت از متن به صحن رسید؛ چقدر می‌گیری؟

به گزارش ایرنا، نمایندگان در نشست علنی امروز- سه شنبه( ۱۷ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق به  بند «الف» تبصره ۲۰ به شرح ذیل ۲۰۰ رای موافقت کردند:

احمد امیر آبادی فراهانی در توضیح پیشنهاد خود  گفت امروز عده ای مساله حقوق نمایندگان را بهانه کردند که مجلس را به حاشیه ببرند.پیشنهاد این است که مجلس مکلف است حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد. از همکاران خواهش دارم به این پیشنهاد رای بالایی دهید.

متن مصوبه بدین شرح است: مجلس مکلف است حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد.

سایر اخبار این روزنامه
مردان میدان/ تقدیر ۲۶۰ نماینده مجلس از امدادرسانی هلال‌احمر دولت و مجلس تن به جراحی دادند! مشت و لگد خواهرانه برای رسیدن به تیم ملی! آخرین نفس‌های نوزاد در آغوش مادر بی‌جان اعلام تحصن داریوش مهرجویی جلوی ساختمان وزارت ارشاد حداقل حقوق کارمندان؛ ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان «ارج» تولید تحت لیسانس می‌گیرد این دو برادر، فوتبال را به هم ریختند! بر اساس رفتار ایالات متحده تصمیم می‌گیریم نه بر اساس پیام‌های غیرشفاف ضرورت حمایت بیشتر مجلس از جمعیت هلال‌احمر سوءتفاهم شده؛ توضیح خواهیم داد برکت 400 میلیونی!/ بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه تولید واکسن غرب آسیا رئیس جمهوری وعده داد؛ حذف نظام چانه‌زنی در تعیین حقوق کارگران نبرد نجاتگران با لودر غول پیکر این گزارش را با ترس و لرز بخوانید! هرگز احساس نکردم مترجم هستم! احتمال بارش پول در هوای نیمه‌ابری سینما رئیس هیات مدیره نصر تهران: با طرح صیانت مخالفیم تسویه‌حساب عجیب یک سارق با زندانبانش دروازه‌بان ایران در جام جهانی قطر کیست؟ شفافیت از متن به صحن رسید؛ چقدر می‌گیری؟ آغاز جنگ نفتی!