کشف ۴۳۸ تن کالای معیشتی احتکاری و پلمب ۳۳ مرکز متخلف طی ۴۸ ساعت


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا رضائیان دیروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: تعدادی از سوداگران اقتصادی برای دستیابی به سودهای کلان و نامشروع اقدام به احتکار و خودداری از عرضه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می‌کنند، تشدید اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت‌محور در کشور به صورت جدی ادامه دارد.
رضائیان با اشاره به پایش‌های اسنادی و میدانی روند فعالیت‌های اقتصادی و نظام عرضه و تقاضا کالاهای اساسی و معیشت‌محور در کشور افزود: عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی برای برخورد و مقابله با متخلفان و سوداگران اقتصادی بیشتر از هر زمانی بوده و کارآگاهان این پلیس با تشکیل دو هزار و ۵۰ گروه مشترک در ۴۸ ساعت گذشته از سه هزار و ۳۹۶ مرکز و انبار نگهداری و توزیع اقلام و کالاهای اساسی بازدید و بازرسی کردند.
وی بیان داشت: در این مدت کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، با اقدامات تخصصی پلیسی، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی و در بازدید و بازرسی از آنها ۴۳۸ تن انواع کالای اساسی از قبیل برنج، گندم و آرد، ماکارونی، روغن خوراکی، گوشت قرمز و مرغ، نهاده‌های دامی و کشاورزی، بیش از ۵۰ هزار عدد انواع دارو، بیش از ۳۷ هزار لیتر انواع مواد شوینده و... را کشف کردند.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش اقلام و کالاهای مکشوفه را ۵۷۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۱۴۶ دستگاه خودرو توقیف و ۳۳ باب اماکن مرتبط با این امر پلمب و ۲۷۶ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها روانه پارکینگ شدند.
سایر اخبار این روزنامه
تجربه موفقیت‌آمیز ایران و ونزوئلا نشان داد تنها راه مقابله با فشارهای آمریکا مقاومت و ایستادگی است بانیان وضع موجود در پوشش اقتصاددان نسخه ناکارآمد دولت قبل را تکرار کردند در باب قدرت و انواع آن(یادداشت روز) اخبار ویژه انفجار و آتش‌سوزی مهیب در فلسطین اشغالی سیاست‌ واشنگتن در قبال ایران با تمام فراز و فرودهایش به شکست انجامیده ‌است امضای سند همکاری 20 ساله بین ایران و ونزوئلا عزم دولت سیزدهم بر تعامل ویژه با کشورهای آفریقایی است قطعنامه آژانس علیه ایران، تندتر از این بوده اما با وساطت آمریکا ملایم شده است! کهنه‌سردار جوان همه تویی رضاجان و ما هیچ دیوان محاسبات با نظارت‌های برخط باعث کاهش تخلفات شده است افزایش بی‌وقفه تورم در غرب انگلیس وزارت فقر غذایی تشکیل می‌دهد کشف ۴۳۸ تن کالای معیشتی احتکاری و پلمب ۳۳ مرکز متخلف طی ۴۸ ساعت بانیان وضع موجود در پوشش اقتصاددان نسخه ناکارآمد دولت قبل را تکرار کردند بانیان وضع موجود در پوشش اقتصاددان نسخه ناکارآمد دولت قبل را تکرار کردند