اقدام به ترور نشانه زبونی و استیصال دشمنان است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور در منزل شهید «حسن صیاد خدایی» ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده این شهید از خداوند متعال برای شهید صیاد خدایی طلب رضوان الهی و برای همسر، فرزندان و دیگر بازماندگان وی صبر و سلامتی مسالت کرد.
رئیس‌جمهور که به همراه همسر خود در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافته بود، با بیان اینکه همه ما در این عالم در حال امتحان و ابتلای دائمی هستیم، گفت: شهید صیاد خدایی از امتحان خود سربلند و سرافراز بیرون آمد و تا لحظه شهادت در سنگر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها جانفشانی کرد.
رئیسی نصیب دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از این شهادت را لعن و نفرین ابدی دانست و افزود: اینکه معاندین جمهوری اسلامی به جای رویارویی در میدان نبرد، این‌گونه ناجوانمردانه اقدام به ترور می‌کنند، نشانه زبونی و استیصال آنان و پیروزی و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه شهادت پرچمی است که تا ابد در اهتزاز خواهد ماند، تاکید کرد: امروز روز امتحان شما خانواده شهید در صبر و ایستادگی بر فراق شهید عزیزتان و روز امتحان ما مسئولان در پاسداشت خون این شهید و دیگر شهیدان گرانقدر کشورمان است.


مبنای تصمیمات اقتصادی دولت
صحت و اتقان سیاست‌ها و تصمیمات است
رئیس‌جمهور همچنین در دیدار اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور با تاکید بر حضور میدانی بخش خصوصی در حوزه اقتصاد کشور، گفت: راهکارهای میدان دادن به بخش خصوصی و الزامات آن احصا و عملیاتی شود.
وی مبنای تصمیمات اقتصادی دولت را صحت و اتقان سیاست‌ها و تصمیمات عنوان کرد و افزود: دلایل سیاسی و ملاحظات گروهی نباید در این تصمیمات اثرگذار بوده یا مانع اتخاذ تصمیم شود.
رئیسی با بیان اینکه دولت از توسعه صادرات، به ویژه از سوی بخش خصوصی حمایت می‌کند، اظهار داشت: مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خواست و برنامه دولت مردمی است و بخش خصوصی اطمینان داشته باشد که برای ورود به این میدان از حمایت دولت برخوردار خواهد بود و باید موانع ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های نیمه تمام، زودبازده و سودآور شناسایی و برطرف شود.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: رشد اقتصاد کشور منوط به سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ دولتی، نهادها و ستادهای عمومی غیردولتی، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری خارجی است که البته سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه می‌تواند مهم‌ترین نقش و بیشترین اثرگذاری را داشته باشد.
در این جلسه اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کشور، آمادگی خود را برای همکاری با دولت در ابعاد و عرصه‌های مختلف اعلام و از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم دولت در زمینه اصلاحات اقتصادی حمایت کردند و اصلاحات را راهکاری مناسب و در جهت مصلحت جامعه و کشور دانستند.
اعضای هیات رئیسه اتاق ایران همچنین با تاکید بر همگامی و همراهی اتاق بازرگانی در شکل‌دهی آینده اقتصاد کشور تصریح کردند که برای مشارکت در اتمام طرح‌های نیمه تمام و ایجاد حداقل یک میلیون فرصت شغلی آمادگی دارند.
حاضران در این نشست همچنین دیدگاه‌ها و انتقادات خود را از صدور بخش‌نامه‌های متعدد بانک مرکزی و گمرک در حوزه صادرات و مقررات زائد فراروی بخش خصوصی در حوزه بازرگانی مطرح کردند.
سایر اخبار این روزنامه
سی‌ان‌ان: گزینه‌های آمریکا علیه ایران تمام شده است جنگ ترکیبی؛ دو برداشت و دو نقش (یادداشت روز) اخبار ویژه بایدن: تورم در آمریکا به دلیل حمایت از اوکراین است؛ مردم باید تحمل کنند حمایت ۲۶۰ نماینده مجلس از توقف فعالیت دوربین‌های فراپادمانی آژانس اینجا در آمریکا هیچ‌کس زورش به لابی‌های قدرتمند اسلحه نمی‌رسد «گروه 8» جدید با مشارکت ایران، روسیه چین، هند و چهار کشور دیگر تشکیل می‌شود نخستین گروه زائران حج تمتع با بوسه بر پرچم امام رضا(ع) عازم سرزمین وحی شدند اقدام به ترور نشانه زبونی و استیصال دشمنان است سخنان رهبر ایران به من قدرت ادامه مسیرم را داد مواضع اخیر «سیدحسن نصرالله»، بازتاب خواسته‌ جبهه مقاومت است استاد دانشگاه شهیدبهشتی در اعتراض به بیانیه 61 اقتصاددان: هیچ بیانیه‌ای را امضا نکرده‌ام! شهیدی که مژده وصل از رسـول‌­الله(ص) گرفت سی‌ان‌ان: گزینه‌های آمریکا علیه ایران تمام شده است سی‌ان‌ان: گزینه‌های آمریکا علیه ایران تمام شده است