هشدار فرمانده کل سپاه به رژیم آل ‎سعود

آرمان امروز: فرمانده‌کل سپاه پاسداران تصريح کرد: به رژيم آل‌سعود هشدار مي‌دهم که مراقب رفتارتان باشيد و اين رسانه‌ها را کنترل کنيد وگرنه دود آن به چشم خودتان خواهد رفت.
سرلشکر حسين سلامي فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جمع نيروهاي شرکت‌کننده در اين رزمايش اظهار داشت: بسيار خرسند و‌ خوشحال هستم که امروز در اين سرزمين بزرگ در آذربايجان مهد پرورش عالمان بزرگ و مردان و زنان مومن و‌ ولايتمدار هستم‌. آذربايجان سرزمين مجاهدان بزرگ، شهداي جاودان در سپهر و آسمان پر افتخار و پر از ستاره شهيدان امت اسلامي، سرزمين شهيد باکري ها، تجلايي ها و سرزمين معطر و خوشبو و خوش‌رنگ شهيداني که در اين سرزمين آرميده‌اند، جان عزيز جان اين ملت و امت پايدار زنده و سرافراز باقي بماند.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اين صف مستحکمي که امروز مي‌بينيم نشان مي‌دهد گام‌ها مستحکم است و دل‌ها سرشار از ايمان و قلب‌ها مطمئن است. وقتي اين سپاه به هم پيوسته و جوان و سرشار از معنويت را مي‌بينيم دقيقا به ياد وعده‌هاي خداوند متعال در قرآن کريم مي‌افتم. شما تجسم آيات الهي قرآن و تجسم منطق الهي براي سعادت مسلمانان هستيد. شما دژ مستحکم امنيت ملت و زينت ولايت هستيد. تا وقتي شما دژهاي استوار و روي زمين قدم مي‌گذاريد، هيچ دشمني ياراي پاي گذاردن در کوچه‌ها و خيابان‌هاي کشور ما را نخواهد داشت. شما مردان کارآزموده‌اي هستيد و ميدان ديده‌ايد و شب‌ها با چشمان باز از امنيت و نواميس مردم دفاع کرده‌ايد.
سرلشکر سلامي تاکيد کرد: دشمنان بزرگي از شما ضربت خورده‌اند. اگر شما نبوديد در دفاع مقدس کشور را اشغال کرده و مليت ما را به غارت مي‌بردند اما دشمن تسليم اراده و ايمان شما شد و امروز سپاه را به قدرتي بزرگ تبديل کرديد. هر دشمني که اراده کند و در لانه باشد او را مي يابيد و به آن ضربه مي زنيد و هر نيت پليدي را خنثي مي کنيد. اگر شما نبوديد پديده تکفير گسترش مي يافت و شما بوديد که کمر تکفير را شکستيد و اين شما هستيد که سينه هايتان دژ تسخير ناپذير اين امت شده است. وي افزود: اين شما هستيد که باعث شده‌ايد که دشمن خيال تهاجم نظامي را از ذهن خود بدور کند. شما آرزوهاي دشمن را تا گورستان بدرقه کرديد. اگر دشمن از فضاي رسانه‌اي نفوذ مي‌کند به اين دليل است که در فضاي حقيقي از شما شکست خورده است و مي خواهد جوانان را از انقلاب و هويت و تاريخ کشور دور کند. جوانان ما بي اعتنا به هياهوهاي دشمن به آن پاسخ دندان شکن داده‌اند. آن عده‌اي هم که فريب خورده‌اند خواهند فهميد که اين کساني که فکر مي‌کنند دوستان آن‌ها هستند دشمنانش هستند‌.


سرلشکر سلامي تصريح کرد: آمريکا که مستقيم وارد مداخله در امور کشور ما شده است کسي است که دارو و غذا را به ملت ما تحريم کرد و جهان را وادار به تحريم ملت ما کرد. هر وقت آمريکايي‌ها پا به اين مملکت گذاشت تجربه کرديم که چه رذالتي براي ملت ما به ارمغان آوردند و امروز مي‌خواهند با فريب آن تاريخ را تکرار کند. اما، با حضور ملت آگاه و جوانان با شعور شکست خورده است. ما بعد از هر بحران قدرتمندتر شده‌‌ايم. اين بار هم مردم به انسجام و اتحاد براي دفاع از ارزشهاي خودشان خواهد رسيد. وي ادامه داد: اين رزمايش که از امروز آغاز شده است براي آن است که نشان دهيم براي امنيت مردم به آب و آتش مي زنيم ما به همسايگانمان پيام مي‌دهيم که مشي ما با همه دوستي و برادري است اما اين سياست مادامي ادامه دارد که دشمنان نخواهند عليه ما توطئه کنند. هر کشور و قدرتي با ما در تعامل صحيح است با او برادريم ما دوست داريم داريم همسايگان ما با هم مسائلشان را از طريق روش‌ها غيرنظامي و تعامل سياسي حل کنند.
فرمانده کل سپاه تأکيد کرد: ما در اين منطقه صاحب منفعتيم و اگر تغييري در گوشه‌اي از منطقه اتفاق بيفتد و منافع ما به خطر بيفتد، آن وقت ما بيطرف نيستيم و از منافع ملي خودمان دفاع مي‌کنيم. ما از امنيت‌مان دفاع مي‌کنيم و اين براي ما يک اصل است و خط قرمز ما آن است که هيچ چيز تغيير نکند. همه چيز بر اساس به رسميت شناختن حاکميت کشورها باشد.
سرلشکر سلامي خاطرنشان کرد: از همه مي‌خواهيم مشکلات را از راه گفت‌وگو حل کنند. رژيم صهيونيستي هرجا حضور پيدا کند منشا ناامني است. در بعضي از کشورهاي جنوبي و در غرب و شمال کشور ما اسرائيل نفوذ کرده است ممکن است بگويند حضور آن‌ها براي امنيت ملي ما مخاطره‌آميز نيست اما سرشت اسرائيل ايجاد ناامني است. به کشورهاي همسايه توصيه مي کنيم اسرائيل را به سرزمين‌هاي اسلامي راه ندهند زيرا مي‌خواهند درگيري‌هاي خود در فلسطين را حل کنند و به دنبال توسعه ناامني هستند.
فرمانده کل سپاه در پايان به رژيم آل‌سعود هشدار داد و گفت: يک سفارش به رژيم آل‌سعود دارم که با بنگاه‌هاي سخن‌پراکني و رسانه‌هايي که فقط شيطنت ترويج مي‌کنند و آشکارا به دنبال تحريک جوانان ما هستند، هشدار مي‌دهم مراقب رفتارتان باشيد و اين رسانه‌ها را کنترل کنيد وگرنه دود آن به چشم شما خواهد رفت. ما با شما اتمام حجت مي‌کنيم. شما از طريق اين رسانه‌ها در امور داخلي ما وارد شده‌ايد ولي بدانيد آسيب‌پذيريد. ما به شما گفتيم مراقب باشيد.