پهپادهای دشمن در تیررس سامانه باور ۳۷۳ قرار دارد

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و نخبگان ارتقای سامانه برد بلند باور ۳۷۳، ضمن تسلیت شهادت هموطنان در حوادث اخیر اظهار داشت: هم طراحی و اجرای اغتشاشات و هم طراحی و اجرای ترور و کشتار و ناامنی؛ هر دو سرنخش آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر مردود سعودی است.
سرلشکر موسوی افزود: پیامد محتوم انقلاب اسلامی سقوط نظام سلطه به سرکردگی آمریکاست که قطعاً اتفاق خواهد افتاد و با فرو افتادن بت بزرگ، بت‌های کوچک‌تر نیز خود به خود فرو می‌ریزند.
فرمانده کل ارتش با اشاره به رونمایی از سامانه ارتقا یافته و دور ایستای باور ۳۷۳ گفت: این دستاورد بزرگ، (توانایی هدف قرار دادن پهپاد در ۳۰۴ کیلومتری توسط سامانه باور ۳۷۳) را به همه شما و همه کسانی که در خلق آن سهم دارند، از جمله صنایع دفاعی، نیروی پدافند هوایی ارتش، شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط و دانشگاه‌های پشتیبان تبریک عرض می‌کنم.
وی درباره این دستاورد افزود: عظمت این کار بزرگ یکی از این جهت است که مجموعه‌ای از دانش و فناوری‌های گوناگون، به‌روز و پیچیده است که یکی دو کشور بیشتر به آن دست پیدا نکرده‌اند و دیگر اینکه این اتفاق مبارک، در تحریم و محدودیت کامل و فقط با فکر و دانش و به دست جوانان این مرز و بوم به نتیجه رسیده است، در حالی که سایر کشورها که هیچ تحریم و محدودیتی هم ندارند، هنوز به آن دست پیدا نکرده‌اند.


سرلشکر موسوی تأکید کرد: متأسفانه امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد این پیشرفت‌ها و ده‌ها موفقیت مثل آنکه در سایه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، شیرینی خود را به ملت و به جهان نشان دهد.
وی افزود: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بارها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلاً به دروغ، می‌سازد و با ترفندهای شیطانی با جنگ شناختی روی ادراک مخاطب تأثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امیدها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر ناامیدی و یأس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.
فرمانده کل ارتش با تشریح اقدامات دشمن اظهار داشت: اتاق فکرهای جنگ شناختی نمی‌خواهند این ملت در شادی و شور موفقیت و سربلندی باشد، می‌خواهند او را دائم در غم، ناکامی، ناامیدی، نارضایتی و خود بدبخت‌بینی نگه دارند. این روش شیطان است و عزادار کردن، ماتم‌آفرینی و ناامید‌سازی از خطوات شیطان است و بر همه است که در جهاد تبیین، جوانان و آحاد این کشور را از غم، کینه، غصه، ماتم و کدورت بین خود برهانند و انسجام، همبستگی و برادری را دوباره به همه بازگردانند.
سرلشکر موسوی در پایان گفت: آن‌هایی که واقعاً و از صمیم قلب به دنبال کشف حقیقت هستند، یک هفته، فقط یک هفته، چشم و گوش نازنین خود را بر صدا و تصویر شیطان ببندند و در یک فضای واقعی به اطراف خود بنگرند؛ به برادران و خواهران هموطن خود و فضای رو به پیشرفت این کشور نگاه کنند، آنگاه درمی‌یابند که چرا یک ملت این‌چنین با عشق پای نظام و انقلاب خود ایستاده و حاضر است جان خود را برای ارزش‌ها، آرمان‌ها و رهبر خود فدا
کند.
سایر اخبار این روزنامه
حضور رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) 60 میلیارد دلار از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی صرف جنگ اوکراین شده است گاز اشک‌آور فرانسوی و باتوم آلمانی! (یادداشت روز) 60 میلیارد دلار از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی صرف جنگ اوکراین شده است اخبار ویژه انفجار مهیب در اسلامبول ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت سفر هیئتی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان برای دیدار با علما، ائمه‌جمعه و خانواده شهدای امنیت فدراسیون کشتی جام قهرمانی کشتی جهان را به پدر شهید آرمان علی‌‌وردی اهدا کرد گاز بیش از یک میلیون مشترک رایگان شد مجلس، دوست دلسوز دولت است پهپادهای دشمن در تیررس سامانه باور ۳۷۳ قرار دارد شهادت پاسدار مدافع امنیت مازندرانی در منطقه شمال‌غرب کشور یک آشوبگر به اعدام و 5 نفر به حبس محکوم شدند تظاهرات بزرگ علیه دولت غربگرا در آلبانی مردم از تورم و فساد به تنگ آمده‌اند 60 میلیارد دلار از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی صرف جنگ اوکراین شده است 60 میلیارد دلار از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی صرف جنگ اوکراین شده است