تور اطلاعات سپاه برای اغتشاشگران در قم با رصد پهپادی و لحظه‌ای

  سازمان اطلاعات سپاه استان قم ‌از رصد و دستگیری تعدادی از اغتشاشگران قم خبر داد‌.
به گزارش تسنیم، سازمان اطلاعات سپاه استان قم ‌از رصد و دستگیری تعدادی از اغتشاشگران قم خبر داد‌ و اعلام کرد: سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان قم برخی از محرکان تجمع‌های غیرقانونی در قم و همچنین برخی از اغتشاشگران اصلی را با رصد پهپادی شناسایی و دستگیر کردند.
این افراد با حضور در تجمعات روزهای اخیر خسارات بسیاری را به اموال شخصی مردم وارد کرده بودند که پس از انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی، توسط مردم انقلابی قم مورد شناسایی قرار گرفتند.
سایر اخبار این روزنامه
کارنامه دیکتاتورهای کوچک از وحشی‌گری خیابانی تا اعتصاب اجباری فالوده با گرگ گریه با چوپان! (یادداشت روز) اخبار ویژه تیر خلاص روسیه به آخرین امیدهای نفتی غرب مسکو: اروپا نفت ما را فراموش کند تحویل 12500 واحد مسکونی به خانواده‌های صاحب 2 معلول و بیشتر عظیم‌ترین واحد پالایشی کشور در آبادان آماده بهره‌برداری شد نشنال اینترست: جنگ دوم داخلی آمریکا شروع شده است برف و باران استان‌های مختلف کشور را فرا گرفت آینده کشور از آنِ شما است خود را برای هرچه بهتر ساختن آن آماده کنید سالانه یک میلیون نفر از خدمات درمان هسته‌ای بهره‌مند می‌شوند مراقب جنازه برجام باشید! (نگاه) پیکر مطهر 100 شهید تازه تفحص‌شده دفاع مقدس پنج‌شنبه وارد کشور می‌شود 4 عضو شبکه اراذل و اوباش مرتبط با «موساد» به دار مجازات آویخته شدند تور اطلاعات سپاه برای اغتشاشگران در قم با رصد پهپادی و لحظه‌ای کارنامه دیکتاتورهای کوچک از وحشی‌گری خیابانی تا اعتصاب اجباری کارنامه دیکتاتورهای کوچک از وحشی‌گری خیابانی تا اعتصاب اجباری