۳ فرصتی که از دل اغتشاشات پدید آمد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم اصفهان با اشاره به فرصت‌سازی ملت ایران از تهدید جنگ تحمیلی که برای همیشه نشان دادند «ملت ایران شکست‌ناپذیر است» در این اغتشاشات هم فرصت‌سازی کردند. از منظر معظم‌له سه فرصتی که از اغتشاشات توسط مردم ایجاد شده است عبارتند از:
الف) روشن شدن حقیقت ملت مسلمان ایران
به رغم تمرکز دشمن بر نبرد رسانه‌ای، عملیات روانی و فضاسازی اجتماعی، ملت ایران نشان داد نه تنها مقهور این جو قرار نگرفته است بلکه با بصیرت مضاعف دستان ناپاک دشمن در فریب فرزندان و زنان این کشور را می‌بیند. چنانچه تنفر خویش را با حضور ۱۲ میلیونی در ۱۳ آبان نشان داد و در تشییع پیکر مطهر شهدای امنیت بیداری خویش را به نمایش گذاشت، این در حالی است که گزارشات طراحان اصلی اغتشاش گواهی می‌دهد دشمنان مردم ایران در طول دو ماه گذشته نتوانسته‌اند حتی ۲ درصد این جمعیت خودجوش را به خیابان‌ها بکشانند.
بر اساس این گزارشات علت اصلی شکست غرب و شرط‌گذاری برای بازگشت به مذاکرات در همین راستا قرار دارد.


ب) ناکامی دشمن از همراه کردن مردم با خود
قصد دشمن این بود که مردم را وارد میدان کند، اما مردم نشان دادند با دشمن همراه نیستند. هر چند تلاش می‌کنند با بزرگنمایی و ضریب رسانه‌ای در حضور اغتشاشگران اغراق کنند، اما خودشان می‌دانند که واقعاً مردم تا این لحظه همراهی نکرده‌اند. چیزی که روشن و آنچه انبوه است و نیاز به اغراق‌گویی ندارد، حضور مردم در خدمت انقلاب و در میدان‌های انقلاب است.
ج) شناخت چهره واقعی صحنه‌گردانان
عناصر اغتشاش‌آفرین به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سه دسته‌اند: یکی فریب‌خوردگان، دوم پول‌بگیران، سوم طراحان اصلی که هم پول می‌دهند و هم برای فریب جوانان چهره واقعی خود را پنهان کرده و دوست مردم معرفی می‌کنند. چنانچه فرمودند: «صحنه‌گردان‌ها خودشان را طرفدار ملت ایران وانمود می‌کنند، اما با همه خواسته‌ها و عقاید و مقدسات ملت ایران دشمنی کردند، با اسلام دشمنی کردند، مسجد سوزاندند، قرآن سوزاندند، با ایران دشمنی کردند، پرچم ایران را سوزاندند، به سرود ملی ایران بی‌احترامی کردند، چهره‌های این‌ها روشن شد. ادعا می‌کنند طرفدار ملت ایرانند، خب ملت ایران، ملت مسلمان است، ملت قرآن است، ملت امام حسین است. تو به امام حسین اهانت می‌کنی، بددهنی می‌کنی، بی‌حیایی می‌کنی، تو طرفدار ملت ایرانی؟ به اربعین اهانت می‌کنی، به راهپیمایی میلیونی اربعین اهانت می‌کنی، تو طرفدار ملت ایرانی؟»
ملت ایران وقتی به ماهیت صحنه‌گردانان اصلی پی بردند، متوجه شدند چرا به همه مقدسات اهانت می‌کنند؟ چراکه این صحنه‌گردان‌های اصلی عبارتند از:
۱) نظام سلطه به رهبری امریکای خبیث که در سند امنیت ملی خود به بی‌ثبات‌سازی در ایران اشاره کرد و پروژه تجزیه ایران را سال‌ها پیش تصویب کرده‌اند.
۲) بنیاد دفاع از دموکراسی امریکا که زیر نظر مستقیم رضا پهلوی برای از بین بردن عفت زنان و غیرت مردان سال‌ها مشغول فعالیت و برنامه‌ریزی هستند.
۳) ۱۱ سرویس اطلاعاتی از کشور‌های غربی و منطقه‌ای که طراح اصلی اغتشاشات اخیر می‌باشند.
۴) ۱۷ پایتختی که میزبان سرویس‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب بودند.
۵) سفارتخانه‌هایی که در جریان این اغتشاشات اقدام به جاسوسی کردند.
۶) فرشگرد‌هایی که زیر نظر رضا پهلوی برای بازگرداندن رژیم منحوس طاغوت ۱۲ راهبرد تخریبی و تروریستی را در دستور کار قرار داده‌اند.
۷) منافقینی که در دفاع مقدس نشان دادند برای رسیدن به اهداف خود به خیانتی علیه ملت ایران تن می‌دهند.
۸) گروه‌های تجزیه‌طلب پان‌کردی، پان‌ترکی، پان‌عربی و پان‌بلوچی که برای تحقق وعده‌های دروغین خود میلیارد‌ها دلار دریافت کرده‌اند.
۹) شبکه رسانه‌ای وابسته به آل‌یهود و آل‌صعود که برای نیل به اهداف خود هزاران دروغ را مخابره کردند.
۱۰) اتباع کشور‌هایی که حاضرند در قبال دریافت پول به هر جنایتی دست بزنند.
۱۱) اراذل و اوباشی که توسط سرویس‌های عربی و عبری ساماندهی شده و مبالغ کلانی برای حمله به مأموران امنیت کشور گرفته‌اند.
۱۲) سلبریتی‌های وطن‌فروشی که بهای اندکی به مردم خیانت کرده و حتی حاضر به واگذاری صفحات فضای مجازی خود شدند؟