درخواست كنندگان استيضاح وزير بهداشت امضاي خود را پس گرفتند

اعتماد|به‌رغم انتشار خبر جمع شدن امضاي نمايندگان براي درخواست استيضاح بهرام عين‌اللهي، وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي در هفته گذشته، نمايندگان مجلس در گفت‌وگو با رسانه‌هاي مختلف از انصراف شماري از درخواست‌كنندگان استيضاح خبر داده و تاكيد كردند كه استيضاح وزير بهداشت در اولويت كاري مجلس نيست.
شهباز حسن پور بيگلري، نماينده سيرجان و بردسير در مجلس شوراي اسلامي از پس گرفتن امضاهاي درخواست استيضاح وزير بهداشت خبر داده و گفته است كه تعدادي از نمايندگان پس از امضاي نامه درخواست استيضاح وزير بهداشت، هم‌اكنون امضاهاي خود را پس گرفته و از استيضاح وزير منصرف شدند.
به گزارش خبرگزاري تسنيم، نماينده سيرجان و بردسير در مجلس با اشاره به انتشار خبري در خصوص تعداد امضاي منسوب به درخواست استيضاح وزير بهداشت، تاكيد كرده كه با توجه به پس گرفتن امضا از سوي بسياري از نمايندگان امضا كننده، تعداد امضاهاي استيضاح بسيار كاهش يافته است.
اين نماينده مجلس يازدهم همچنين گفته است كه استيضاح بهرام عين‌اللهي در اولويت كار مجلس نيست و تعداد امضاهاي منسوب به استيضاح وزير بهداشت نيز صحت ندارد. خبرگزاري مهر نيز در اين باره به نقل از يك منبع آگاه در هيات‌رييسه مجلس، خبر داده كه استيضاح وزير بهداشت در اولويت مجلس نيست و تعداد امضاهاي منسوب به استيضاح وزير صحت ندارد. مهر همچنين تاكيد كرده كه در روزهاي گذشته، مافياي ارز و دارو با هدف القاي فضاي تنش و تقابل بين دولت و مجلس، به انتشار اخبار كذب و اغراق‌آميز درباره تعداد امضاهاي منسوب به استيضاح وزير بهداشت پرداخته‌اند، اين در حالي است كه اعداد مطرح شده در اين اخبار واقعيت نداشته و علاوه بر آن از بين نمايندگان امضا كننده استيضاح كننده وزير بهداشت كه تعداد آنها نيز بسيار كمتر از عدد اعلامي در اخبار زرد است، شمار قابل توجهي امضاي خود را پس گرفته‌اند.