تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله حکیم

به گزارش فارس، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر شهید محراب‌(قدس سره) را به فرزندان و بازماندگان آن مرحومه تسلیت گفتند.
در پیام رهبر انقلاب آمده است: درگذشت بانوی محترم و صبور، همسر گرامی شهید عزیز آیت‌الله آقای سید محمدباقر حکیم رضوان‌الله علیهما را به فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحومه مسألت می‌نمایم.
سایر اخبار این روزنامه
همدلی مردم و مسئولین در مدیریت چالش گازی وقتی صدای شیطان هم درآمد (یادداشت روز) اخبار ویژه گزارش تلویزیون رژیم کودک‌کش اسرائیل از تشکیل یک جامعه صهیونیستی در ریاض! صادرات ۳۸ میلیارد دلار کالای ایرانی به ۱۹ کشور جهان آمریکا به نام حقوق بشر و مبارزه با تروریسم 37 میلیون انسان را آواره کرده است گزارش تلویزیون رژیم کودک‌کش اسرائیل از تشکیل یک جامعه صهیونیستی در ریاض! انهدام شناورهای هدف با موشک‌ کروز در رزمایش نیروی دریایی سپاه تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله حکیم محاکمه نوری، انتقام‌گیری سوئد از شکست و محاکمه سرکرده گروهک تروریستی الاهوازیه است تلاش سئول برای لاپوشانی اتهام‌زنی رئیس‌جمهور کره جنوبی به ایران کلیات لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید بازداشت یکی از لیدرهای اغتشاشات و از مهم‌ترین رابطان اینترنشنال عزم پوتین برای شکست ناتو روسیه ارتش 1/500/000 نفری تشکیل می‌دهد همدلی مردم و مسئولین در مدیریت چالش گازی همدلی مردم و مسئولین در مدیریت چالش گازی