کفگیر بی‌بی‌سی به ته دیگ آشوب خورد

از رفتار و گفتار و گزارش‌هــای رسانه‌ای اپوزیسیون رسوای خارج‌نشین کاملاً پیداست که کفگیرشان به ته دیگ خورده است. رفتار اینان، حکایت اسب‌های درشکه‌ای می‌ماند که، چون به سربالایی رسیده‌اند، از فرط خستگی همدیگر را گاز می‌گیرند. این جماعت وطن‌فروش که جیره و مواجب خود را از آل‌سعود و دیگر رژیم‌های ضدانقلاب می‌گیرند و درشکه‌شان با شلاق دشمنان شناخته‌شده ملت ایران هدایت می‌شود، اکنون که پس از سه ماه دعوت به اغتشاش و آشوب در داخل کشور، تشت رسوایی آن‌ها از بام افتاده و نزد ملت ایران بی‌آبرو شده‌اند، برای دریافت هزینه‌هایی که برای بن‌سلمان می‌خواهند فاکتور کنند، دست به انتحار جدیدی زده‌اند.
آن‌ها پس از ناکامی در ایجاد ائتلاف میان مخالفان جمهوری اسلامی که البته در درون خود، جمع اضداد بودند، دست به خودکشی دیگری زدند که عبارت بود از سپردن «وکالت» شازده‌ای که بعد از ۶۰ سال همچنان از جیب مادر خرج می‌کند. ضدانقلاب در این سیرک خنده‌دار باز هم سراغ برخی چهره‌های فریب‌خورده و بینوا رفتند و کوشیدند با استفاده از محبوبیت گذشته آن‌ها برای خود اعتباری کسب کنند، اما خیلی زود به چالش خوردند و تلویزیون‌های اپوزیسیون به صحنه تقسیم غنائم و درگیری موافقان و مخالفان تبدیل شد، به گونه‌ای که یکی از مخالفان اذعان کرد که به رغم تبلیغات گسترده، شمار کسانی که به ربع پهلوی و بازمانده دیکتاتوری «وکالت» دادند، از ۳۰۰ هزار نفر فراتر نرفت!
اما چنانکه در سطور پیشین اشاره شد، این غوغازیست‌ها برای مزدوری خود راهی ندارند جز اینکه به هر شکل ممکن وانمود کنند که دامنه آشوب‌ها همچنان باز است، از این رو تصمیم گرفته‌اند پس از ناامیدی در داخل به اعتراضات چندنفره در اروپا بسنده کنند و با ارسال تصاویر ساختگی این تجمعات به تلویزیون‌های اینترنشنال و بی‌بی‌سی، نه به مخاطب که به خودشان قوت قلب بدهند که همچنان زنده هستند.
در یکی از ویدئو‌هایی که بی‌بی‌سی مدعی شده یکی از مخاطبانش از بولونیای ایتالیا ارسال کرده است، پنج نفر که ایرانی خوانده شده‌اند، در حال اجرای نمایش خیابانی هستند و البته حدود ۲۰ نفر هم نظاره‌گر آنها. این جمع به زعم خود برخورد با اغتشاشگران را بازسازی می‌کنند.


بی‌بی‌سی سپس با به تصویر کشیدن یک جمع ۱۰ نفره، توضیح داده است آن‌ها جمعی از ایرانیانی هستند که در یکی از میدان‌های کپنهاگ دانمارک جمع شده‌اند تا ضمن همبستگی با زندانیان سیاسی در ایران، از اتحادیه اروپا بخواهند نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهند.
اما این تنفس مصنوعی به اپوزیسیون که نفس‌های آخر را می‌کشد، به همین موارد پراکنده ختم نشده است و حامد اسماعیلیون، سخنگوی خودخوانده انجمن جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی هم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به منازعات و اختلافات اخیر میان برخی چهره‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران نوشت: «با ناسزا و جنگیدن با یکدیگر به مقصود نمی‌رسیم. ما زیباترین بچه‌های جهان را در خاک گذاشته‌ایم و باید به آن‌ها وفادار بمانیم.»
او با اشاره تلویحی به اختلافاتی که بعد از آغاز نمایش وکالت به رضا پهلوی در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده نوشته است: «ما بسیاری از اشتباهات را تکرار نخواهیم کرد، اگر فقط به جنگیدن با دشمن مشترک فکر کنیم. امروز روز منازعه با یکدیگر نیست. ما ناگزیریم در کنار هم بایستیم. راه دیگری نداریم. با ناسزا و جنگیدن با یکدیگر به مقصود نمی‌رسیم.» اسماعیلیون با اشاره به انتقادات مطرح‌شده در مورد احتمال بازگشت استبداد سلطنتی یا تجزیه ایران بعد از فروپاشی حکومت جمهوری اسلامی نوشته است: «در کنار هم بایستیم. خوف استبداد در آینده را از خود دور کنیم. ترس تجزیه ایران را کنار بگذاریم. این ترس‌ها واقعیت ندارند.»
این است سرانجام وطن‌فروشی و کیش شخصیت کسانی که برای رسیدن به قدرت و فروپاشی نظام از هیچ چیزی ابایی ندارند و حتی حاضرند کیان کشور در معرض هر تهدیدی قرار بگیرد. اینان نه از خوف بازگشت استبداد پهلوی و نه از تجزیه ایران هراسی ندارند.