قربانی دو گل زد، جباری پا به توپ شد




استقلال در آخرین بازی دوستانه خود در ارمنستان برابر آرارات ایروان به میدان رفت. علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌ها در این بازی ترجیح داد ترکیب اصلی خود را به میدان فرستاده تا فیکس‌ها را محک بزند. نکته قابل پیش بینی در ترکیب اصلی آبی‌ها غیبت مجتبی جباری هافبک بازیساز استقلال بود. جباری در روزهای اخیر سوژه اصلی بوده و اخبار ضد و نقیض فراوانی درباره مصدومیت وی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود او از تمرینات پرفشار بدنسازی در ایروان معاف است. حتی در تصاویر ارسالی از ارمنستان زانوبندی به زانوی جباری بسته شده که نشان از مصدومیت وی است اما منصوریان تاکید می‌کند جباری مشکلی ندارد.  جباری دیروز 15 دقیقه بازی کرد تا معلوم شود موضوع آسیب‌دیدگی او خیلی جدی نیست.




آخرین دیدار تدارکاتی استقلال در ارمنستان با یک برد روحیه بخش همراه شد. استقلال در دیداری تدارکاتی در اردوی ارمنستان به مصاف آرارات رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. بیش از 200 تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. شاگردان منصوریان در این دیدار با پیراهن سفید در زمین مسابقه حاضر شدند.
ترکیب اولیه شاگردان منصوریان برای این بازی به شرح زیر بود: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید، علی قربانی و جابر انصاری. علی قربانی در دقایق 20 و 42 هر دو گل استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه 20 کار گروهی استقلالی‌ها از سمت چپ زمین با حرکت خوب زکی پور همراه شد. زکی پور با یک پاس کات بک توپ را به جابر انصاری رساند تا انصاری با یک پاس دقیق قربانی را در موقعیت مناسب گلزنی قرار دهد و این بازیکن با یک ضربه زیبا دروازه آرارات را باز کند. در دقیقه 42 حرکت بازیکنان از سمت راست با پاس خوب وریا غفوری به علی قربانی رسید و این بازیکن دومین گل خود و استقلال را وارد دروازه آرارات کرد. تنها گل آرارات در دقیقه 88 با یک ضربه از راه دور به ثمر رسید. استقلالی‌ها در نیمه دوم 7 تعویض داشتند.
اتفاق مهم در نیمه دوم برای استقلال بازی کردن مجتبی جباری بود. مجتبی جباری که در دیدار برابر پارس جنوبی جم به دلیل مصدومیت غایب بود و در این دیدار نیز در ترکیب استقلال قرار نداشت، در نیمه دوم برابر آرارات 15 دقیقه به میدان رفت. هافبک طراح استقلالی‌ها که نگرانی‌های زیادی پیرامون او وجود داشت، در این دیدار پا به توپ شد تا خیال کادرفنی و هواداران پیش از بازگشت به تهران از آمادگی این بازیکن آسوده شود.
این آخرین بازی استقلالی‌ها در اردوی ارمنستان بود و شاگردان منصوریان امروز 9 صبح به ایران باز خواهند گشت. بازیکنان استقلال ساعت 10:30 روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور در ایفمارک، آزمایش‌های پزشکی پیش فصل خود را انجام خواهند داد.