فرماندهی شهید حجازی در بسیج برجسته‌ترین دوره این سازمان بود

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی، جانشین سابق فرمانده نیروی قدس سپاه، اظهار کرد: باید در چارچوب بیانات رهبر انقلاب اسلامی شهید حجازی را شناخت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار حجازی در زمان اوایل پیروزی انقلاب، نقش بسزایی در تربیت پاسداران داشتند، گفت: این شهید والامقام در زمره مؤسسان مراکز آموزشی تربیت کادر سپاه قرار داشتند و فردی حکیم، آرام، فرزانه و یک فرمانده برجسته در دوران دفاع مقدس بودند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات ارزشمند، ارزنده و عمیق سردار حجازی در روند تربیت پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تربیت کادر‌های سپاه در استان‌های مختلف، یکی از اقدامات ارزشمند شهید حجازی در طول دوران حیات با برکتش بود. سردار سلیمانی با اشاره به مسئولیت‌های مختلف سردار حجازی در دوران دفاع مقدس گفت: شهید حجازی یکی از فرماندهان برجسته دوران هشت سال جنگ تحمیلی بودند و پس از پایان دفاع مقدس نیز با تدبیر امام خامنه‌ای و تشکیل نیروی مقاومت بسیج، وارد این نیرو و سازمان شدند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دوره فرماندهی شهید حجازی در سازمان بسیج مستضعفین، برجسته‌ترین و به یادماندنی‌ترین دوره مدیریت این سازمان بود، عنوان کرد: سردار حجازی در مسئولیت‌های گوناگون و به خصوص در آخرین مسئولیت‌های خود که در کنار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند، نقش‌های ارزنده و بسیار مهمی ایفا کردند.