هکر‌ها «موساد» را هدف گرفتند

  منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه، از حمله سایبری گسترده به چند وبگاه رژیم صهیونیستی خبر دادند. یک گروه هکری به نام «انانیموس سودان» به چندین وبگاه رژیم صهیونیستی که وب‌سایت دستگاه جاسوسی موساد و وبگاه بیمه رژیم صهیونیستی در رأس آن بود، حمله کرد. این گروه هکری در صفحه خود در تلگرام با اعلام اینکه این اقدام را صورت داده، تهدید کرده که این حمله، مقدمه حمله‌ای بزرگ‌تر است. طی روز‌های گذشته، گزارش‌های متعددی در خصوص حمله سایبری علیه چندین وب‌سایت بانکی، شرکت‌های برق، بیمه، پست، بهداشت، فرودگاه بن‌گوریون و چند مرکز دیگر در اراضی اشغالی منتشر شده است.
یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیراً در نشستی با خبرنگاران نظامی به صراحت اعلام کرد که اسرائیل اکنون در پایان عصر درگیری‌های محدود قرار گرفته و در حال وارد شدن به مرحله امنیتی جدیدی است که تهدیدی واقعی در تمام میادین برای آن به شمار می‌رود. سایه سیاه بحران که هفته‌هاست بر اراضی اشغالی سنگینی می‌کند، اگرچه باعث شد بنیامین نتانیاهو هفتم فروردین‌ماه اعتراف کند که به منظور توافق گسترده و جلوگیری از چنددستگی بین اسرائیلی‌ها، رأی کنست درباره لایحه تغییرات قضایی را به حالت تعلیق درآورد، اما تأکید کرد که از لایحه تغییرات قضایی کوتاه نخواهد آمد. حالا با گذشت حدود یک ماه از چنین اظهاراتی، تداوم بحران باعث شد نه تنها نتانیاهو، بلکه رئیس رژیم صهیونیستی به وجود شکاف در این رژیم اذعان کنند. اسحاق هرتزوگ در مراسم نظامیان کشته شده در جنگ‌های رژیم صهیونیستی گفت: «بیایید جلوی افزایش شکاف داخلی را بگیریم.»‌وی از اسرائیلی‌ها خواست حداقل در مراسم مربوط به کشته‌شدگان جنگ‌های رژیم صهیونیستی، اختلافات سیاسی را کنار بگذارند.
اسرائیل در نزدیکی جهنم
هرتزوگ با اشاره به بحران اختلافات داخلی شدید در میان صهیونیست‌ها اضافه کرد: «وقت آن است که به مشاجرات پایان دهیم، زیرا سرنوشت مشترکی داریم.» نتانیاهو نیز در این مراسم به طور ضمنی به بحران و گسست داخلی در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و از اسرائیلی‌ها خواست از رژیم صهیونیستی دفاع کنند. گسست و فضای دوقطبی به علت تداوم اختلافات شدید بر سر لایحه جنجالی تغییرات قضایی به درگیری موافقان و مخالفان این لایحه در گورستان‌های محل دفن نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده منجر شد. مخالفان کابینه به‌ویژه خانواده‌های نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی از وزرا و اعضای کنست (پارلمان) خواسته بودند به این گورستان‌ها وارد نشوند و سخنرانی نکنند. رونین بار، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» هم دیروز در جریان این مراسم گفت: «اسرائیل گرفتار اختلافات شدید داخلی است و با چالش‌ها و تهدید‌های خارجی از جبهه‌های مختلف روبه‌رو است.» رئیس شاباک افزود: «مرحله کنونی به خاطر اختلافات بسیار شدید داخلی، افزایش تهدید‌های خارجی، تشکیل جبهه‌های جدید و افزایش چالش‌ها بسیار مهم است.»‌وی در عین حال با تلاش برای کم‌رنگ جلوه دادن وضعیت نابسامان داخلی رژیم صهیونیستی و تهدید نیرو‌های مقاومت گفت: «به کسانی که از خارج در آرزوی افزایش گسست داخلی هستند و تلاش می‌کنند به این موضوع کمک کنند، توصیه می‌کنم که با عملیات‌های تروریستی، تشویق و شلیک موشک، این مجموعه را امتحان نکنند، زیرا ما را در اردوگاه‌ها و منازل و سرور‌های خود خواهند یافت.»‌رونین مدعی شد: «دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی مشت آهنین و آماده است، از جنگ استقبال نمی‌کند، ولی برای آن آماده است.» روزنامه لبنانی الاخبار روز دو شنبه در گزارشی با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و عملیات مقاومت در جبهه‌های شمالی در مرز لبنان و جنوبی در نوار غزه نوشت که اسرائیل هر روز که می‌گذرد به جهنم نزدیک‌تر می‌شود و فرضیه ارتش رژیم اسرائیل مبنی بر جنگ این رژیم در چند جبهه را قوی‌تر می‌کند. در این گزارش آمده که عملیات اخیر مقاومت یک واقعیت امنیتی را به وجود آورده و فشار‌ها را بر دو نهاد سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی افزایش داده است. این عملیات نگرانی و سردرگمی سران رژیم صهیونیستی را عمیق‌تر کرده، به ویژه اینکه هرگونه اشتباه، منجر به جنگ فراگیر خواهد شد و هیچ یک از جبهه‌های داخلی و خارجی از آن مستثنی نخواهند بود.