۸۰ درصد فلسطینیان از مقاومت مسلحانه حمایت می‌کنند

مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین گزارش راهبردی خود با اشاره به عدم‌مقبولیت تشکیلات خودگردان فلسطین و محمود عباس در افکار عمومی فلسطینیان، از حمایت ۸۰ درصدی آنها از گروه‌های مقاومت فلسطینی همچون عرین الاسود (بیشه شیران) خبر داد.
مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدید‌ترین گزارش خود نسبت به عدم‌مقبولیت تشکیلات خودگردان فلسطین در میان فلسطینیان هشدار داد.
این مرکز تحقیقاتی در گزارش راهبردی خود نوشت: «مردم فلسطین نسبت به تشکیلات خودگردان فلسطین بدبین بوده و آن را ابزار دست رژیم صهیونیستی به‌منظور تداوم اشغالگری اسرائیل قلمداد می‌کنند. مشروعیت تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری محمود عباس در میان افکار عمومی فلسطین در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد و قاطبه مردم فلسطین بر این باورند که تشکیلات خودگردان فلسطین رنجی تحمیل شده بر این ملت است.»
گزارش مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بخش سیاست‌های پیشنهادی خود می‌نویسد: «روشن است که هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی به‌منظور تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین از نقطه تضعیف شدید حماس به‌عنوان جریان رقیب آن، آغاز خواهد شد. قدرت سیاسی حماس تنها به ایدئولوژی یا رویکردهای سلبی افکار عمومی نسبت به تشکیلات خودگردان محدود نمی‌شود، بلکه منبع قدرت حماس، توانمندی‌های نظامی آن و سیطره کاملش بر نوار غزه است.»
این گزارش می‌افزاید در سایه احتمال وقوع یک جنگ در چند جبهه به رهبری ایران، رژیم صهیونیست به‌شدت نیازمند آن است که پرونده فلسطین را در مسیر آرامش و کاهش تنش قرار دهد تا از انگیزه فلسطینیان برای مشارکت در این نبرد بکاهد و در این صورت، وجود یک تشکیلات خودگردان قوی، همچنان عاملی مهم و مفید برای تحقق این هدف خواهد بود.