رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد

  حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی به ‌دست رژیم غاصب و منفور صهیونیست، تاکید کردند: آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ الهی.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار رشید و فداکار اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، در کنار همرزم بزرگوارش سردار محمد‌هادی حاج‌رحیمی، با جنایت رژیم غاصب و منفور صهیونیست به شهادت رسیدند. سلام و رحمت خدا و اولیائش بر آنان و دیگر شهیدان این حادثه، و لعنت و نفرین بر سردمداران رژیم ظالم و متجاوز.


شهیدان ما از خداوند مهربان خود، نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم‌اکنون در جمع اولیا و صلحا، متنعم به نِعَم الهی‌اند.
سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت
چشم انتظار شهادت بود. آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده‌اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به‌ویژه هر که آنان را می‌شناخت سنگین است.
رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ الهی.
والسلام علی عبادالله الصالحین
سید علی خامنه‌ای
۱۴ فروردین ۱۴۰۳
سایر اخبار این روزنامه
رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد مراقب این گنج ارزشمند باشیم (یادداشت روز) مراقب این گنج ارزشمند باشیم (یادداشت روز) اخبار ویژه باران موشک و پهپاد جبهه مقاومت بر سر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی باران موشک و پهپاد جبهه مقاومت بر سر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی خشم آلمانی‌ها از کمک‌های تسلیحاتی دولتمردان به رژیم اسرائیل و اوکراین بازی برخی رسانه‌های داخلی در زمین صهیونیست‌ها برای ناآرام کردن فضای اقتصادی کشور سوغات آمریکا برای ساکنان غزه  / سهم هر 35 فلسطینی یک تُن بمب! این جنایت ناجوانمردانه بی‌پاسخ نخواهد ماند روز ثبت فرهنگ علوی در تاریخ ایران حمله به بخش کنسولی ایران در سوریه خاورمیانه را به لبه پرتگاه بُرد شهید زاهدی موقع رفتن با لبخند گفت به شما نوید می‌دهم که پیروزی نزدیک است فعالیت دوشیفته گشت‌های شهرداری تهران برای مقابله با تکدی‌گری و کارتن‌خوابی  ساخت مساجد در پایتخت مصوبه قانونی 20ساله دارد باران موشک و پهپاد جبهه مقاومت بر سر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی باران موشک و پهپاد جبهه مقاومت بر سر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی