ساخت مساجد در پایتخت مصوبه قانونی 20ساله دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال ۱۳۸۲ برای مساجد تهران و ساخت‌وساز مساجد، بودجه تعیین شده بود و این از افتخارات ما در شورا به‌شمار می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری شهر، مهدی چمران در جلسه دیروز شورای اسلامی شهر تهران درخصوص حواشی ساخت مسجد در پارک قیطریه با تأکید بر اینکه مطالعه و مکان‌سنجی برای احداث مساجد در شهر و پارک‌ها باید صورت می‌گرفت، افزود: چنانچه بخش خصوصی برای ساخت مسجد وارد می‌شد، بنا بر این بود که عوارض از آنها دریافت نشود و شهرداری می‌تواند برای ساخت این مساجد، هم زمین تحویل دهد و هم کمک مالی کند.
چمران افزود: در سال ۱۳۸۲ برای مساجد تهران و ساخت‌وساز مساجد، بودجه تعیین شده بود و این از افتخارات ما در شورا به‌شمار می‌رود. باید برای مردم روشن شود که این اقدامات دنباله همان راه است و نه قرار است درختی قطع شود و نه فضائی اشغال شود. زندگی چیز دیگری نیست و مسجد چیز دیگری. نماز عین زندگی است. جدا کردن اینها، جدا کردن دین از زندگی است.
وی با اعلام اینکه باید کمی فکر کنیم و تحت تأثیر جو روانی قرار نگیریم، یادآور شد: مصوبه شورا درخصوص ساخت مساجد سه‌شنبه اول دی‌ماه سال ۱۳۸۳ تصویب شده است. تهران مسجد کم دارد و باید ۴۰۰ مسجد در پایتخت ساخته شود. از طرفی باید نمازخوان نیز تربیت کنیم. البته مساجد، زیارتگاه‌ها و دیگر اماکن مذهبی ما در شب‌های قدر مملو از جمعیت بود. نباید این موارد را فراموش کنیم و نباید تحت تأثیر فضا قرار بگیریم. ما بر اساس قانون عمل کردیم و کار خلاف قانون را هیچ کسی مجاز نیست انجام دهد.
سایر اخبار این روزنامه
رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد مراقب این گنج ارزشمند باشیم (یادداشت روز) مراقب این گنج ارزشمند باشیم (یادداشت روز) اخبار ویژه باران موشک و پهپاد جبهه مقاومت بر سر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی باران موشک و پهپاد جبهه مقاومت بر سر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی خشم آلمانی‌ها از کمک‌های تسلیحاتی دولتمردان به رژیم اسرائیل و اوکراین بازی برخی رسانه‌های داخلی در زمین صهیونیست‌ها برای ناآرام کردن فضای اقتصادی کشور سوغات آمریکا برای ساکنان غزه  / سهم هر 35 فلسطینی یک تُن بمب! این جنایت ناجوانمردانه بی‌پاسخ نخواهد ماند روز ثبت فرهنگ علوی در تاریخ ایران حمله به بخش کنسولی ایران در سوریه خاورمیانه را به لبه پرتگاه بُرد شهید زاهدی موقع رفتن با لبخند گفت به شما نوید می‌دهم که پیروزی نزدیک است فعالیت دوشیفته گشت‌های شهرداری تهران برای مقابله با تکدی‌گری و کارتن‌خوابی  ساخت مساجد در پایتخت مصوبه قانونی 20ساله دارد باران موشک و پهپاد جبهه مقاومت بر سر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی باران موشک و پهپاد جبهه مقاومت بر سر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی