جنایت هولناک وهابیون سعودی این بار در صعده/انصارالله: جامعه جهانی مسئول همه این جنایات است

سرویس خارجی -تقریبا هیچ مصیبتی نمانده است که مردم یمن در دو سال گذشته به آن مبتلا نشده باشند. حملات شبانه روزی وهابیون سعودی، استفاده از بمب‌های شیمیایی و خوشه‌ای، نابودی زیرساخت‌ها ، انتشار بیماری وبا و مننژیت و کمبود آب و دارو تنها چند نمونه از مصیبت‌های مردم یمن است. هدف آل‌سعود نیز از تشدید حملات خود در این مورد شکست مقاومت مردم یمن است اما در 28 ماه گذشته هیچ توفیقی به دست نیاورده است. به همین دلیل آل‌سعود همچنان با ناامیدی به جنایات خود در شهرهای مختلف یمن ادامه می‌دهد تا شاید بتواند هراسی در بین مردم این کشور در جهت عقب‌نشینی ایجاد کند.
به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری یمنی «سبأ»، در پی تازه‌ترین حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن در روز جمعه، 12 تن به شهادت رسیده و 10 نفر دیگر نیز زخمی شدند. در همین راستا یک منبع محلی در استان صعده گفته جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی منزل یکی از شهروندان در منطقه محضه در بخش الصفراء صعده را بمباران کردند که در پی آن 9 تن از جمله 4کودک و 4 زن به شهادت رسیده و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند. وی افزود: «جنگنده‌های سعودی خودروی یکی از شهروندان در منطقه برکان در بخش رازح صعده را هم هدف قرار دادند که در پی آن 3 تن به شهادت رسیده و 7 نفر زخمی شدند». این منبع ادامه حملات ائتلاف سعودی به منازل و مزارع شهروندان و زیرساخت‌ها و امکانات ملت یمن در سایه سکوت بین‌المللی را محکوم کرد. تصاویر منتشر شده از این جنایت «بسیار وحشتناک» است.
واکنش انصارالله
از سوی دیگر، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای‌ به این جنایت سعودی‌ها واکنش نشان داد.
وی در این بیانیه که آن را در صفحه خود بر روی فیسبوک منتشر کرد نوشته: «جامعه جهانی مسئول پیامدهای ادامه فراهم کردن پوشش برای ائتلاف متجاوز سعودی است که به نسل‌کشی فجیع یمنی‌ها می‌پردازد.» عبدالسلام از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هم خواست که روند عملیات نظامی خود را تشدید کرده و مواضع ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش را در تمام مناطق هدف قرار دهند. سخنگوی جنبش انصارالله درعین حال تاکید کرد که این جنایات مقاومت و پایداری مردم یمن را بیشتر می‌کند.