حمله مرگبار به بخشداری پیشین در سیستان‌وبلوچستان

محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی سیستان‌وبلوچستان از دو نفر از نیروهای حفاظت، یک سرباز وظیفه و یک بسیجی به‌عنوان قربانیان حمله اشرار مسلح به بخشداری پیشین این استان خبر داده است. مهاجمان چند فرد مسلح بوده‌اند که به روی مامور مسلح بخشداری آتش گشوده‌اند اما این اشرار نتوانسته‌اند وارد بخشداری شوند.
همچنین خبرگزاری صدا‌وسیما مهاجمان را دو موتورسوار با نقاب عنوان کرده که به سوی بخشداری پیشین تیراندازی کرده‌اند. این خبرگزاری اما از یک سرباز وظیفه و یک نفر ارباب‌رجوع از عشایر پیشین به عنوان قربانی نام برده و جزییات بیشتری راجع به هویت آنها ارائه نکرده است.اما علی‌اصغر میرشکاری، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان اظهارات دیگری بیان کرده است. به گفته میرشکاری دو فرد مسلح موتورسوار وارد بخشداری پیشین شده‌اند که قربانیان شامل یک سرباز وظیفه و یک شهروند است.همچنین از سویی دیگر به گفته معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان، مهاجمان احتمالا از اشرار بوده‌اند که بامداد دیروز با چاقو وارد بخشداری شده و به قربانیان حادثه حمله کرده‌اند. میرشکاری با رد احتمال تروریستی بودن حادثه، گفته است ه مهاجمان بلافاصله با موتورسیکلت متواری شده‌اند.
لازم به یادآوری است یک ماه قبل نیز یکی از نیروهای بسیج در حمله‌ای مشابه جان خود را از دست داده بود. به گفته خبرگزاری صدا و سیما، گروهک‌ها از شهر تربت پاکستان برای ساماندهی جنایت علیه ایران استفاده می‌کنند.
سایر اخبار این روزنامه
روحانی مصوبه شورای عالی اداری را ابلاغ کرد؛ تشدید حضور نظامی آمریکا کاهش صادرات محصولات کشاورزی کار دست تجارت داد؛ بحران آب، چالش جدی دولت دوازدهم؛ افتتاح بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی؛ به فکر وصول معوقات بانکی از دانه‌درشت‌ها باشیم‌؛ فروشندگان کامپیوتر و لپ تاپ از رشد خرید و فروش در فضای مجازی نگران هستند؛ بلومبرگ: ایران با دلارهای تجاری خود مقابل ترامپ می‌ایستد ماریوی قارچ‌خور و نادر گلابی‌خور! اطاعت بانک ها زیر فشار دولت در گفت‌و‌گو با دکتر قانعی‌راد مشخصه‌های وزیر علوم مناسب مطرح شد؛ استدلال حقوقی برای حل مشکل گزارش «جهان‌صنعت» از مغایرت احداث پلاسکوی 15 طبقه‌ای با طرح تفصیلی تهران؛ تکلیف حصر را روشن کنید گشت و گذاری در خاطرات طهران قدیم: حمله مرگبار به بخشداری پیشین در سیستان‌وبلوچستان بلومبرگ: ایران با دلارهای تجاری خود مقابل ترامپ می‌ایستد عدم انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران اژدهای خفته اقتصاد ایران