تشییع پیکر مطهر سه شهید حادثه تروریستی پیرانشهر در آذربایجان غربی

پیکر مطهر سه شهید وزارت اطلاعات که در روز چهارشنبه گذشته، 13 دی سال جاری در درگیری با تروریست‌های مسلح به فیض رفیع شهادت نائل آمده بودند، بر دوش مردم شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب تشییع شد.
نمازگزاران پس از اتمام نماز جمعه در این شهرستان‌ها، پیکرهای مطهر شهید محمدرضا گل محمدی را در ارومیه، شهید محمد کاشفی را در نقده و شهید یوسف امانی را در میاندوآب تشییع کردند.
آئین خاکسپاری این شهدای گلگون کفن که در مسیر برقراری امنیت، جانشان را نثار اسلام و انقلاب کردند، فرصتی برای تجدید عهد مردم این شهرستان‌ها با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشته سازی و قتل مردم بی‌گناه و برای تداوم بخشی به نارآرامی‌های اخیر وارد ایران شده بود، روز چهارشنبه گذشته در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، تروریست‌ها حین درگیری با سپر قرار دادن یک زن روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران اعزامی کردند و در طی آن سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
در جریان این درگیری یک نفر از تروریست‌ها کشته شد و چند تن از آنان نیز زخمی شدند؛ تعدادی ادوات شامل پنج قبضه سلاح کلاشینفک و خشاب مربوطه، چهار قبضه نارنجک، لباس نظامی، کوله‌پشتی تجهیزات نظامی و دفترچه یادداشت حاوی رهنمود لازم برای ایجاد ناامنی و اغتشاش کشف و ضبط شد.
سایر اخبار این روزنامه
مخالفت کمیسیون تلفیق مجلس با افزایش قیمت بنزین در سال 97 بزرگداشت شخصیت علمی و تربیتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان برگزار شد شکستی جدید آمریکا در شورای امنیت باران و برف، کشور را در برمی‌گیرد سازمان ملل: اوضاع یمنی‌ها شبیه روز قیامت است با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شد نارضایتی‌ها ریشه در ناهماهنگی‌ها دارد از سران فتنه 96 چه خبر؟ پاکستان: ائتلاف با آمریکا به پایان رسیده ارتش سوریه به فرودگاه ادلب نزدیک‌تر شد رسوائی مجدد آمریکای ترامپ کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد شناسایی هویت پیکر 14 شهید دوران دفاع مقدس تشییع پیکر مطهر سه شهید حادثه تروریستی پیرانشهر در آذربایجان غربی وزیر اطلاعات: به‌زودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب منطقه می‌دهیم معاون وزیر آموزش وپرورش: معوقه معلمان خرید خدمت تا پایان هفته پرداخت می‌شود پیروزی ایران در شورای امنیت و الزامات منافع ملی