محبوبیت فراگیر سردار سلیمانی نشانه پایگاه گسترده انقلاب در میان مردم است

رامهرمز- خبرنگار کیهان:
فقط یک نیم نگاه به مسیری که نزدیک به چهل سال گذشته طی کرده‌ایم و مقایسه نقطه آغاز با نقطه‌ای که امروز در آن ایستاده‌ایم به وضوح نشان می‌دهد پیش‌بینی امام راحلمان در حال تحقق است که می‌فرمود من با اطمینان می‌گویم که انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد. امروز آمریکا را از عقبه‌های استراتژیکی که در اختیار داشت بیرون کرده‌ایم و غرب آسیا که آمریکا و متحدانش برای آن خواب خاورمیانه بزرگ را دیده بودند با انقلاب همراه ساخته‌ایم.
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان یکشنبه شب در نشست گفتمانی مردم رامهرمز که در مسجد امام(ره) این شهرستان و با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده بود به مقایسه شرایط ایران در دو مقطع قبل و بعد از انقلاب پرداخت و با ارائه آماری که برگرفته از اسناد رژیم آمریکایی شاه بود، گفت: مسئولان کشور از نخست‌وزیر تا وزرای کابینه و نمایندگان مجلس را سفارتخانه‌های آمریکا و انگلیس تعیین می‌کردند و حتی ساواک تحت نظارت موساد که با عنوان شاخه زیتون در ایران حضور داشت، اداره می‌شد. روزی شش میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم ولی کشور به ویرانه شبیه بود. بیش از ۵۷ درصد مردم از سواد خواندن و نوشتن محروم بودند و امروزه یک پنجم جمعیت ۸۰ میلیونی ایران از تحصیلات عالی برخوردارند و این جدای از ده‌ها میلیون نفری است که در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به تحصیل ‌اشتغال دارند. از سربازان ایرانی در جنگ ظفار که هیچ ربطی به ما نداشت به عنوان پیشمرگ استفاده می‌کردند تا آنجا که تلفات نیروهای ایرانی ۳۰ برابر نیروهای انگلیسی و ۳ برابر نیروهای عمان بود.
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران عرصه را بر قدرت‌های استکباری تنگ نکرده و به یک قدرت برتر منطقه تبدیل نشده بود، اینهمه سراسیمگی آمریکا و متحدانش معنی نداشت و اساسا هجوم همه‌جانبه قدرت‌های بزرگ و کوچک برای مهار نفوذ ایران نشانه قدرت روزافزون ماست.


وی در ادامه گفت: یکی از ترفندهای دشمنان بیرونی که از سوی دنباله‌های داخلی آنها نیز دنبال می‌شود، آن است که مردم ندانند در چه نقطه‌ای ایستاده‌اند و می‌کوشند آینده را در نگاه ملت تیره و تار قلمداد کنند! وی اظهار داشت: آنها از یک‌سو این توهم را القاء می‌کنند که ادامه روال انقلابی با مخاطراتی همراه است و در همان حال دست کشیدن از آموزه‌های اسلام و انقلاب را به عنوان راهکار خروج از آن آدرس می‌دهند.
مدیرمسئول کیهان توضیح داد که القای توهم سایه جنگ از همین نوع است. دشمن بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها از طریق رسانه‌هایی که در اختیار دارند و با مدیریت فضای مجازی، ملت را از سایه جنگ می‌ترسانند و در همان حال سازش با آمریکا، توقف صنایع موشکی، دست کشیدن از حمایت جبهه مقاومت، تاراج تاسیسات هسته‌ای و در یک کلمه بازگشت به دوران فلاکت‌بار و فقرزده رژیم گذشته را آدرس می‌دهند. از این ترفند در انتخابات اخیر هم بهره گرفتند و این توهم را منتشر کردند که اگر فلان جریان انتخاب نشود باید در انتظار حمله نظامی آمریکا بود!
شریعتمداری در‌باره گزینه نظامی که آمریکا و برخی از جریانات سیاسی داخلی سعی در ترساندن مردم از آن را دارند، گفت: آنها یک بار از این گزینه استفاده کرده و ناکام بوده‌اند. در جنگ تحمیلی آمریکا، شوروی سابق، فرانسه، انگلیس، رژیم صهیونیستی و تقریبا تمامی کشورهای عربی غیر از سوریه و لیبی با همه توان به میدان آمده بودند و این در حالی بود که ما تازه از یک انقلاب بیرون آمده بودیم و حتی محل زاغه‌های مهمات خود را هم نمی‌دانستیم. مثلا توان مقابله با هواپیماهای عراقی که برای بمباران شهرها می‌آمدند را نداشتیم. در آن هنگام که آمریکا و متحدانش در اوج قدرت بودند نتوانستند هیچ غلطی بکنند چه رسد به امروز که ما در بلندای اقتدار ایستاده‌ایم و دشمن به مراتب از آن هنگام ضعیف‌تر شده است.
شریعتمداری گفت: فقط به عنوان مثال امروزه تمام اروپا هم در تیررس برد موشک‌های ما قرار دارند.
شریعتمداری در ادامه به نظر‌سنجی‌هایی که نه فقط از سوی مراکز خودی، بلکه توسط مراکز غربی انجام شده و نشان می‌دهد که محبوبیت سردار سلیمانی از سران هر سه قوه بالاتر است ‌اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نماد انقلابی بودن و سرباز رهبری است و محبوبیت چشمگیر و گسترده او به وضوح حکایت از آن دارد که بر خلاف توهم‌پراکنی دشمنان، پایگاه انقلاب اسلامی در میان مردم بسیار گسترده و فراگیر و پرشتاب است.
گفتنی است این نشست به همت گروه فرهنگی راسخون و با حضور پرشور مردم رامهرمز، امام جمعه و شماری از مسئولان این شهرستان برپا شده بود.