باید صدای مردم را شنید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌با تاکید بر اینکه باید صدای مردم را شنید و با مردم همصدا شد، گفت: وقتی فاصله طبقاتی زیاد باشد فقرا در خیابان راه می‌افتند و سر و صدا کرده و نمی‌توانند زندگی را تحمل کنند.به گزارش ایرنا، آیت الله احمد جنتی در نشست هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌با بیان اینکه پیروزی انقلاب را خداوند نصیب ملت کرد و شاید در آینده هم نصیب هیچ کس نشود، افزود: این انقلاب توانسته توطئه های سیاسی و امنیتی را از بین ببرد و دشمنان و حتی دوستان ما باور نمی‌کردند که 40 سال انقلاب سرپا بماند و پیشرفت های خوبی نصیب کشور کند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌با تاکید بر اینکه خون شهدا توانسته این نظام را حفظ کند تصریح کرد: امروز نظام دست ما است و دستاوردهای عالی و خوبی داشته که باید جنبه های معنوی و مادی نظام را حفظ کنیم و در برابر همه تهدیدات بایستیم.
آیت الله جنتی ادامه داد: باید تهدیدات داخلی و خارجی را شناخت و این مساله مهمی‌است؛ البته من نگران سال آینده هستم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد چون باید احتمالات را بررسی کرد و مدنظر قرار داد.
دبیر شورای نگهبان بیان داشت: دشمن نمی‌تواند تحمل کند، نظامی‌40 سال در برابر آن ایستاده پس هر کاری بتواند می‌کند تا نظام اسلامی‌را ساقط کند ولی تاکنون هیچ کاری نتوانسته انجام دهد. رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید صدای مردم را شنید و با مردم همصدا شد و خود را از مردم جدا نکرد. وضعیت معیشتی مردم بسیار بد است. من وارد این مسائل نمی‌شوم زیرا کاری هم از دستم بر نمی‌آید ولی فقط غصه می‌خورم. ناراحتم وقتی غذا می‌خورم که چرا ما دستمان به دهانمان می‌رسد ولی برخی دستشان به دهانشان نمی‌رسد. آیت الله جنتی با طرح این سوال که چرا مسئولین کاری نمی‌کنند عنوان کرد: باید مسئولان با وضع فقیرانه زندگی کنند تا آن فقیر از غصه دق نکند. وقتی فاصله طبقاتی زیاد باشد همین فقرا در خیابان راه می‌افتند و سر و صدا می‌کنند و نمی‌توانند زندگی را تحمل کنند. ما نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که صدای کسی در نیاید. باید صدای آنها هم بلند باشد اما طبق موازین قانونی باید اعتراض کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ادامه داد: ما یکسری وظایف عمومی‌داریم و باید جلوی حرکت ماشین های میلیاردی را در خیابان بگیریم. کارهایی می‌شود کرد و اگر مردم بدانند که نمی‌توانیم کاری بکنیم حرفی ندارند و با ما می‌سازند اما وقتی می‌شود کاری کرد، باید کار برای مردم انجام داد. آیت الله جنتی تصریح کرد: الان هم که مقرر شد وزرا با مردم حرف بزنند باید به مردم صادقانه بگویند که چه کار کرده ایم و چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم تا مردم آرام شوند. از نظر امنیتی و سیاسی کارهای زیادی شده اما از نظر معیشتی کار مناسبی صورت نگرفته است و دولت باید به مردم کارهایی که انجام شده را بگوید.