رئیس مرکز جذب وزارت علوم خبر داد آغاز فراخوان جذب اعضای هیات علمی از امروز

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از به تعویق افتادن فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این فراخوان از روز شنبه 21 بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.
رضوان‌طلب در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: امسال فراخوان جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها در دو مرحله شهریور ماه و بهمن برگزار می‌شود که فراخوان شهریور ماه به پایان رسید و 800 نفر به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه‌های کشور شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: مقدمات فراخوان جذب اعضای هیات علمی دوره بهمن، در دی ماه امسال فراهم شد و دانشگاه‌ها نیازهای خود را در اواخر دی به وزارت علوم اعلام کردند که به دلیل طولانی شدن روند بررسی‌های انجام شده، مهلت اعلام فراخوان از 14 به 21 بهمن ماه تغییر کرد.
رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم همچنین به جزئیات فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: همه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی که فراخوان مستقل دارد)، می‌توانند در فراخوان جذب هیات علمی حضور داشته باشند و بر اساس بررسی‌های انجام شده حدودا 8 تا 10 برابر امکان وزارت علوم برای جذب اعضای هیات علمی (از نظر بودجه، امکانات و سهمیه استخدامی) از سوی دانشگاه‌ها اعلام نیاز صورت گرفته است.


رضوان‌طلب همچنین در خصوص ظرفیت پذیرش اعضای هیات علمی در فراخوان این دوره گفت: تقریبا در هر دوره فراخوان جذب اعضای هیات علمی تعداد 800 تا 1500 نفر از 10 سال پیش در دانشگاه‌ها پذیرش صورت می‌گرفت. پیش‌بینی ما این است که اگر قول‌های دولت در خصوص سهمیه استخدام نیرو در وزارت علوم محقق شود، در این فراخوان نیز 800 نفر جذب دانشگاه‌ها شوند.
رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، در پایان از اختصاص سهمیه بیشتر به دانشگاه‌های بزرگ برای جذب اعضای هیات علمی خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه‌های نوپا و مناطق محروم نیز اولویت بیشتری برای استخدام نیرو خواهند داشت. به طور کلی در سال 96، 1600 نفر به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه‌ها خواهند شد.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: راهپیمایی 22 بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود بار دیگر حضور حماسی در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اسلامی فردا بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای نظام اسلامی به نمایش خواهند گذاشت تاکید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اتحادیه اروپا بر حمایت از برجام 21 بهمن 1357 معاون اول رئیس‌جمهور در جریان سفر یک روزه به استان ایلام اعلام کرد: موافقت رهبری با اختصاص یک و نیم میلیارد دلار برای طرح‌های آب و خاک خوزستان و ایلام سود تسهیلات بازسازی بافت فرسوده با دستور رئیس‌جمهور به 6 درصد کاهش می‌یابد؟ دعوت بنیاد 15خرداد از مردم برای شرکت در راه‌پیمائی 22 بهمن ادامه بررسی لایحه بودجه 97 از دوشنبه در مجلس 34 هزار قطعه سکه در 3 روز نخست پیش فروش معامله شد جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد؛ اجرای مصوبه کسر خدمت فرزندان ایثارگران از 23 بهمن رئیس مرکز جذب وزارت علوم خبر داد آغاز فراخوان جذب اعضای هیات علمی از امروز رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: راهپیمایی 22 بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: راهپیمایی 22 بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: راهپیمایی 22 بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: راهپیمایی 22 بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: راهپیمایی 22 بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود